bnbgate.com

ساخت وبلاگ

خوابگاه‌های دانشجویی در کشورهای دیگر چه امکاناتی دارند؟

 

"خوابگاه" (dormitory) نوعی مکان اقامتی است که معمولاً برای اقامت گروه بزرگی از افراد مرتبط با هم یا هم صنف طراحی می‌شود. خوابگاه‌ها در دانشگاه‌ها، کالج‌ها، مدارس شبانه روزی رواج بیشتری دارند.

خوابگاه دانشجویی با مدیریت دانشگاه و برای اسکان دانشجویان کار می‌کند. دانشجویان متقاضی سکونت در خوابگاه، در طول تحصیل به صورت فردی یا گروهی، تمام یا بخشی از دوران تحصیلی خود را در خوابگاه می‌گذرانند. خوابگاه‌های دانشجویی برای اقامت دانشجویان در  پردیس دانشگاه یا در بیرون از محیط دانشگاه طراحی و ساخته می‌شوند. اتاق‌های خوابگاه‌های دانشجویی می‌تواند انفرادی یا گروهی باشد. در این مقاله امکانات 7 خوابگاه کشورهای آسیایی را بررسی کرده ایم.

چین

زندگی در محوطه دانشگاه بسیار راحت و امن است. اکثر دانشجویان چینی به دلیل قیمت‌های مناسب و امکانات کامل تصمیم می‌گیرند که در خوابگاه‌ دانشگاه زندگی کنند. بیشتر دانشگاه‌های چین، برای دانشجویان خارجی خوابگاه دانشجویی بین‌المللی فراهم می‌کنند. معمولا برای دانشجویان خارجی اتاق‌های یک خواب، دو خواب و سه خواب وجود دارد. دانشجویان می‌توانند هر اتاقی را که مایل هستند، انتخاب کنند. بسیاری از خوابگاه‌ها امکانات مورد نیاز مانند دسترسی به اینترنت، تلویزیون، مبلمان، سرویس بهداشتی، تلفن و آشپزخانه را دارند. دانشگاه‌های شمال چین نیز در زمستان مجهز به سیستم گرمایشی هستند. قیمت دانشگاه‌های مختلف با توجه به امکانات آنها متفاوت است.

 

در خوابگاههای چین، چهار الی شش دانشجوی هم جنس با هم در یک اتاق زندگی می‌کنند. برق معمولا در تمام ساعات روز در دسترس است. ساعات خواب نیز ممکن است با قطع برق در یک زمان معین مثلا در نیمه شب اجرا شود. دانشجویان چینی که به زبان انگلیسی مسلط هستند می‌توانند با دیگر دانشجویان خارجی در یک خوابگاه زندگی کنند، تا به دانشجویان خارجی که هم اتاقی آنها هستند عادت‌های زندگی در کشور چین را بیاموزند و در فعالیت‌های دانشجویی با یکدیگر مشارکت کنند. خوابگاه‌های دانشجویان خارجی در چین مجهزتر است و تنها دو دانشجو می‌توانند در یک اتاق باشند.

هند

دانشگاه‌های هند سیاست‌های امنیتی را برای اطمینان ساکنین خوابگاه‌ تعیین کرده است. ساعت ورود و خروج برای هر خوابگاه تعیین شده است و در هر اتاق خواب نیز نوشته شده است. آشکارسازهای دود سالانه چک می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها خوب عمل می‌کنند. سیستم‌های ایمنی آتش نشانی حداقل یک بار در سال توسط پرسنل آتش نشانی مورد بررسی قرار می‌گیرند. امکانات خوابگاه‌های هند مناسب است اما بیشتر دانشجویان ترجیح می‌دهند تا برای خود خانه خصوصی اطراف دانشگاه اجاره کنند زیرا آنها مجهزتر هستند.

روسیه

دانشگاه‌های روسیه در سطح خوبی قرار دارند. در هر اتاق کابینت، سرویس بهداشتی و آشپزخانه موجود است. معمولا یک تا چهار نفر در هر اتاق زندگی می‌کنند. اتاق‌های دو تا سه نفره معمولا به دانشجویان کارشناسی داده می‌شوند. اتاق‌های دو نفره به دانشجویان کارشناسی ارشد داده می‌شود. امنیت دانشجویان برای دانشگاهای روسیه در اولویت قرار دارد. بسیاری از خوابگاه‌ها مجهز به دوربین مدار بسته هستند. معمولا دانشجویان برای ورود به خوابگاه باید کارت دانشجویی خود را نشان دهند. در برخی از خوابگاهها حتی اسکنر اثر انگشت در قسمت ورودی نیز تعبیه شده است.

 

هر ساختمان یک سیستم ایمنی آتش نشانی دارد. دانشگاههای روسیه برای کارکنان خود کلاس آموزش زبان انگلیسی برگزار می‌کنند تا برقراری ارتباط با دانشجویان خارجی آسان‌تر شود. هزینه‌های اقامت به جایی که دانشگاه در آن قرار دارد، نوع خوابگاه، تعداد دانشجویان یک اتاق و عوامل دیگر بستگی دارد. هزینه اقامت دانشجویان بورسیه نسبت به دیگر دانشجویان بسیار کمتر است. محوطه دانشگاه نیز دارای امکاناتی از جمله مغازه، کافه ، سالن‌های غذاخوری، داروخانه ، دفاتر بانک و استخر شنا، اتاق تناسب اندام و مراکز ورزشی و تفریحی است. تقریبا در تمام خوابگاه‌های روسیه مراکز ورزشی وجود دارند که دانش آموزان می‌توانند به صورت رایگان و یا هزینه بسیار پایین از این امکانات بهره مند شوند.

 لهستان

در "دانشگاه فناوری ورشو" (WUT) لهستان، 12 خوابگاه یک، دو و سه خوابه وجود دارد. باشگاه، استخر شنا، کتابخانه، اتاق تلویزیون، لباسشویی و آشپزخانه نیز موجود است. قیمت هر اتاق تقریبا ماهانه 100 یورو است. شورای صنفی دانشجویان مسئولیت اقامت تمام دانشجویان بین‌المللی را بر عهده دارد.

 

کره جنوبی

خوابگاه دانشجویان در دانشگاه ملی سئول کره جنوبی دارای 190 اتاق برای دانشجویان آقا و 103 اتاق برای دانشجویان خانم است. هر اتاق 13 متر عرض دارد و برای دو نفر مناسب است. هر دانشجو دارای یک تخت خواب، روتختی، میز، صندلی، کمد لباس، قفسه کتاب است. علاوه بر این هر اتاق یک دستگاه تهویه هوا، تلفن، سطل زباله دارد. سرویس بهداشتی دانشجویان مشترک است.

 

مرکز آموزش بهداشت در طبقه همکف قرار دارد و شبانه روز دایر است و دانشجویان می‌توانند از تمام امکانات آموزشی و بهداشتی بهره مند شوند.

ژاپن

در دانشگاه بین‌المللی ژاپن 300 اتاق خصوصی برای تمام دانشجویان وجود دارد. تمام این اتاق‌ها دارای حمام خصوصی، تخت خواب، میز و تلفن است. به دانشجویان ورودی سال اول، خوابگاه در محوطه دانشگاه داده می‌شود.

دانشجویان متاهل می‌توانند در قرعه کشی شرکت کنند تا در" آپارتمان‌های دانشجویان متاهل" (MSA) سکونت کنند. این آپارتمان‌ها بدون اثاثیه هستند و یک آشپزخانه و یک اتاق خواب دارند.

واحدهای آپارتمان‌های دانشجویان متاهل تنها در اختیار زوج‌هایی که به طور رسمی ازدواج کرده اند و فرزندی ندارند قرار می‌گیرد. با این حال، هر ساله تعداد کمی از واحدها به افرادی که دارای حداکثر 2 فرزند زیر 5 سال هستند، داده می‌شود.

 

در ساعت 11:30 – 13:30 در کافه تریا ناهار سرو می‌شود و آخرین سفارش هم در ساعت 13:15 پذیرفته می‌شود و در ساعت 17:30 – 20:00 نیز شام سرو می‌شود که آخرین سفارش در ساعت 19:45 پذیرفته می‌شود. "دستگاه فروش خودکار" (Vending machines) نیز در طبقه دوم کافه موجود است.

امکانات خوابگاه شامل سالن‌های بزرگ برای تجمع گروهی، سالن‌های کوچک برای جلسات مطالعه یا مکان استراحت است. یک اتاق بیلیارد و یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ در سالن موجود است.

هر یک از اتاق‌های خوابگاه اصلی دارای یک آشپزخانه مشترک است. دانشجویان می‌بایست پس از هر بار استفاده از آشپزخانه آنجا را تمیز کنند. این دانشگاه دارای یک سالن ورزشی کاملا مجهز است. دانشجویان می‌توانند در آنجا ورزش‌هایی مانند بسکتبال، والیبال، فوتبال، بدمینتون انجام دهند و از دستگاه‌های بدنسازی استفاده کنند.

ترکیه

دانشگاه‌های ترکیه نیز همانند مراکز آموزشی دیگر طوری طراحی شده اند که محیط آموزشی مناسبی را برای دانشجویان فراهم کنند. پذیرش و قرار دادن دانشجویان در خوابگاهها در ابتدای هر سال تحصیلی مطابق با ظرفیت و تقاضای موجود بررسی می‌شود. خوابگاه‌های کشور ترکیه به وسیله تفکیک جنسیت جدا می‌شوند و دارای اتاق دو نفره، تک‌نفره و چهار نفره هستند.

دانشگاه‌ها تمام امکانات مسکونی و نیازهای اساسی مانند یک یخچال کوچک، تخت خواب، تلفن، اینترنت رایگان، کمد، میز، صندلی، چراغ خواب را در اختیار دانشجو قرار می‌دهند.

اکثر خوابگاه ها دارای کافه تریاهای کوچک هستند که تا نیمه شب سرویس می‌دهند.

 

خوابگاهها برای رزرو اتاق در ابتدای هر سال تحصیلی و همچنین ماهانه مبالغی دریافت می‌کنند. قیمت متوسط هر اتاق بین 30 تا 300 دلار است که هر ماه باید پرداخت شود و این قیمت بسته به امکانات اتاق متغیر است.

در ادامه به امکانات "دانشگاه باغچه‌شهر"  (BAHÇEŞEHİR) یکی  از  دانشگاه‌های خصوصی ترکیه می‌پردازیم.

این دانشگاه در سال۱۹۹۶ توسط بنیاد آموزشی "باغچه شهر ـ اوغور" (Bahçeşehir- uğur) در استانبول تأسیس شد.

از امکانات این دانشگاه می‌توان به اینترنت رایگان، نظافت رایگان، سالن‌های بزرگ که دانشجویان می‌توانند در آنجا آشپزی کنند و تلویزیون تماشا کنند، سالن سینما با ظرفیت 35 نفر، پارکینگ، درمانگاه، آرایشگاه، گیم نت، اتاق مطالعه، کتابخانه، خشکشویی و استخر شنا و یک بوفه که سه وعده صبحانه، ناهار و شام در آنجا سرو می‌شود، اشاره کرد. تمام این امکانات به صورت ۲۴ ساعت از شبانه روز و در تمام ۷ روز هفته ارائه می‌شود.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : خوابگاه,خوابگاه_دانشجویی,هاستل,پانسیون,خوابگاه_دخترانه,خوابگاه_پسرانه,خوابگاه_کارمندی,دانشجویی_کارمندی, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 148 تاريخ : شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 21:43

قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنید

 
از زمان اختراع ماشین تا به الان این وسیله نقلیه از با ارزش ترین اهداف دزدها هستند زیرا خیلی خوب فروخته می‌شود. با این تفاسیر کاملا طبیعی است که هنگام رفتن به مهمانی، رفتن به جلسه کاری مدام استرس این را داشته باشید که از پنجره ماشین را نگاه کنم که کسی به آن آسیب نزده باشد یا به سرقت نرود.
با وجود روی کار آمدن سیستم ایموبلایزر در ماشین های امروزه خیلی از سارقان پیشرفته شده اند و در سه سوت می‌توانند ماشین را روشن کنند از این رو نصب وسایل امنیتی چون دزدگیر خودرو ضروری است.
 
قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنیدردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر ماشین
مهم ترین تفاوت بین دزدگیر و ردیاب خودرو این است که با دست زدن به ماشین و تکان دادن آن آژیر دزدگیر فعال می‌شود و صدای وحشتناکی تولید می‌کند که باعث ترس و دلهره سارق می‌شود اما با نصب ردیاب خودرو به صورت مخفیانه امکان ردیابی آنلاین ماشین وجود دارد.

با وجود نصب دزدگیر خودرو و فعال شدن آژیر هنگام تکان دادن و دست زدن به درب ماشین امکان غیرفعال کردن دزدگیر وجود دارد در صورتی که دستگاه های ردیاب خودرو به صورت مخفیانه نصب می‌شوند و کسی بغیر از مالک خودرو از نصب این دستگاه مطلع نیست و به صورت آنلاین امکان پیدا کردن و موقعیت دقیق ماشین وجود دارد.

سرقت ماشین به معنای یک دردسر جدید و دوندگی به کلانتری هاست
قطعا با وجود این همه نوسان دلار در کشورمان حتی کسانی که از ماشین های ارزان قیمت چون پراید، پژو 206 بهره مند هستند به فکر حفظ امنیت ماشین خود هستند. برخی از صاحبان ماشین حتی از این وسیله نقلیه در اسنپ استفاده می کنند و امرار معاش خود را تامین می‌کنند، بنابراین قطعا سرقت ماشین یعنی اوج ناامیدی و دلهره را در بین مالکان خودرو در بر دارد.
قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنید
سردرگمی هنگام خرید ابزارهای امنیتی خودرو به دلیل نداشتن اطلاعات کافی است
قطعا با خرید ماشین اولین چیزی که دوست و آشنا به شما می‌گوید این است که حتما برای ماشین قفل پدال یا قفل فرمان بخر و سریعتر دزدگیر خودرو برای ماشین نصب کن. اما واقعیت امر این است که این وسایل تنها باعث تاخیر در سرقت ماشین می‌شوند و امکان غیرفعال کردن آنها توسط سارقین وجود دارد. تنها وسیله ای که می‌تواند به شما کمک کند ردیاب خودرو است زیرا حتی با سرقت ماشین امکان پیدا کردن ماشین و موقعیت دقیق خودرو از طریق گوشی و سایت وجود دارد.
دزدگیر ماشین تنها یک وسیله برای پیشگیری از سرقت است
دزدگیر شامل قطعات سنسور، آژیر، یک گیرنده رادیویی برای کنترل بی سیم است. با نصب سنسورهای مختلف روی دربهای ماشین و اتصال آن به آژیر عملا با دست دادن، تکان دادن، وارد کردن ضربه یا فشار به ماشین آژیر فعال و صدای هشدار به صدا در می‌آید. قطعا دزدگیر خودرو تنها می‌تواند باعث ترس و دلهره در سارقان شود اما امکان غیرفعال کردن آن نیز وجود دارد زیرا سارق با فهمیدن نصب این دستگاه روی ماشین میتواند برق خودرو را قطع و دستگاه را غیرفعال کند.

 

قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنید
با خرید و نصب ردیاب خودرو از موقعیت ماشین خود در هرجایی از دنیا مطلع شوید
دستگاههای ردیاب خودرو با اینکه در برخی از شهرها هنوز جا نیفتاده است اما بعنوان یکی از بهترین وسایل امنیتی خودرو نامیده می‌شوند. شما با نصب ردیاب خودرو عملا کار سارقان را سخت می‌کنید زیرا بغیر از صاحب خودرو کسی نمی‌داند که روی ماشین ردیاب نصب شده است.
 
ویژگی های ردیاب خودرو
 
بارزترین ویژگی ردیاب خودرو پیدا کردن موقعیت ماشین است اما این دستگاه امکانات فوق العاده دیگری به همراه دارد که شامل موارد زیر است:
1. قابلیت مشاهده مسیرها، توفقات، حرکات ماشین
2. اطلاع از موقعیت ماشین به صورت آنلاین
3. قابلیت مشاهده میزان سوخت ماشین
4. امکان فعال کردن دکمه اضطراری SOS وجود دارد که با فعال شدن آن افراد میتوانند با فشردن دکمه اضطرای ردیاب درخواست کمک کنند.
5. امکان خاموش کردن خودرو با فرستادن پیامک
6. قابلیت شنود داخل کابین ماشین با نصب میکروفن
7. امکان مشاهده تصاویر داخل ماشین با نصب دوربین به ردیاب خودرو
8. قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی
ردیاب خودرو آهنربایی نسل جدیدی از جدیدترین ردیاب خودرو در دنیاست
با پیشرفت تکنولوژی در صنعت جی پی اس خودرو عملا شاهده تولید و عرضه جدیدترین ردیاب خودرو در بازار هستیم. ردیاب خودرو آهنربایی به دلیل قابلیت حمل، باتری و میکروفن داخلی توانسته است تقاضای خرید این دستگاه را افزایش دهد.

 

قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنید
متاسفانه خیلی از افراد با پیش آمدن تصادفات، سرقت ماشین تازه به فکر این میفتند که وسایل امنیتی را روی ماشین نصب کنند. این یک اشتباه فاحش است که از طرف خیلی از ما رخ می‌دهد بنابراین شما جزو آن دسته افراد نباشید و همین الان امنیت ماشین را بالا ببرید و با گرفتن شماره تلفن های شرکت ما نسبت به خرید این دستگاه اقدام کنید.
 
سرمایه گذاری

خرید ردیاب خودرو یک هزینه اضافی نیست بلکه یک سرمایه گذاری طولانی مدت است که باعث می‌شود علاوه بر افزایش امنیت ماشین نسبت به پیدا کردن خودرو در هنگام سرقت ماشین به هیچ وجه دلهره نداشته باشید

قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنیدBNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان جی پی اس خودرو به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

WWW.BNBGATE.COM

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی,گیت_فروشگاهی,تگ,لیبل,دزدگیر,بارکد,تگ_لباس,دزدگیر_فروشگاه,عینک,سرقت_عینک,جدا_کردن_تگ,اموزش_جدا_کردن_تگ , نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 140 تاريخ : شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 21:42

Buy a car tracker before you regret it

Since the invention of the car until now, this vehicle has been one of the most valuable targets of thieves because it sells very well. With these interpretations, it is quite natural that when going to a party, going to a business meeting, you constantly have the stress of looking out of the car window that no one has damaged or stolen.
Despite the introduction of the immobilizer system in today’s cars, many thieves have advanced and can tu on the car in three whistles, so it is necessary to install security devices such as car alarms.

WhatsApp Image 2020 12 17 at 12.54.48 300x220 - Buy a car tracker before you regret it

A car tracker is better or a car alarm

The most important difference between a car alarm and a car tracker is that by touching the car and shaking it, the alarm siren is activated and produces a horrible sound that frightens the thief, but by installing the car tracker, it is possible to secretly track the car online. .
Despite installing the car alarm and activating the siren when shaking and touching the car door, it is possible to deactivate the alarm if the car tracking devices are installed secretly and no one other than the car owner is aware of the installation of this device. It is possible to find the exact position of the car online.

Stealing a car means a new hassle and running to the police station

Certainly, despite all the fluctuations of the dollar in our country, even those who use cheap cars such as Pride, Peugeot 206 are thinking about maintaining the security of their cars. Some car owners even use this vehicle in Snap and make a living, so car theft is definitely the peak of frustration and apprehension among car owners.
Confusion when buying car security tools is due to lack of information

Definitely, when buying a car, the first thing a friend and acquaintance will tell you is to buy a pedal lock or steering wheel lock for the car and install a car alarm for the car faster. But the fact is that these devices only delay the theft of the car and can be disabled by thieves. The only tool that can help you is a car tracker because even with car theft, it is possible to find the car and the exact location of the car through the phone and the site.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۴ 2 300x188 - Buy a car tracker before you regret it

A car alarm is just one way to prevent theft

The alarm includes sensor components, a siren, a radio receiver for wireless control. By installing various sensors on the car doors and connecting it to the siren, the siren is practically activated by shaking, shaking, hitting or pushing the car and the alarm sound is sounded. Of course, car alarm can only cause fear and panic in thieves, but it is also possible to disable it, because the thief, realizing the installation of this device on the car, can cut off the car’s power and disable the device.

Find out the location of your car anywhere in the world by purchasing and installing a car tracker

Car tracking devices, although not yet in place in some cities, are considered to be one of the best car security devices. By installing a car tracker, you practically make the work of thieves difficult because no one but the car owner knows that the tracker is installed on the car.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 2 300x153 - Buy a car tracker before you regret it

Car Tracker Features

The most obvious feature of a car tracker is finding the position of the car, but this device has other great features that include the following:
1. Ability to view routes, achievements, car movements
2. Inform the location of the car online
3. Ability to view the amount of fuel in the car
4. It is possible to activate the SOS emergency button, which by activating it, people can request help by pressing the emergency button of the tracker.
5. Ability to tu off the car by sending a text message
6. Ability to listen inside the car cabin by installing a microphone
7. Ability to view images inside the car by installing the camera on the car tracker
8. Ability to determine the geographical area
The magnet car tracker is a new generation of the newest car tracker in the world
With the advancement of technology in the car GPS industry, we are practically witnessing the production and supply of the latest car tracker in the market. The magnetic car tracker has been able to increase the demand for this device due to its portability, battery and built-in microphone.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۲ 300x238 - Buy a car tracker before you regret it

Buy a car tracker before you regret it

Unfortunately, many people think of installing security devices on their car when it comes to car theft. This is a big mistake that happens by many of us, so do not be one of those people and increase the security of the car right now and buy this device by taking our company’s phone numbers.

investment

Buying a car tracker is not an additional cost but a long-term investment that in addition to increasing the security of the car, you do not have to worry about finding a car when the car is stolen.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 8 300x204 - Buy a car tracker before you regret it

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : اجاره_خودرو,rental_car,خودرو,ماشین,اجاره,ماشین_عروس,انواع_خودرو,ماشین_ها,ماشین_های_ایرانی,rent_a_car_in_iran,iran_car,car, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 138 تاريخ : شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 21:42

خوابگاه های دانشجویی در ایران

 

بسیار پیش امده است که دانشجویان بعد از قبولی در دانشگاه های خوب در سراسر ایران با مشکل خوابگاه مواجع میشوند که انها را درچار تردید میکند و باعث میشود که از سفر به شهر های دیگر خودداری کنند و زحماتشان در سال های تحصیل بیهوده شود و باعث میشود که بسیاری از دانشجویان ، دانشگاه مناسبی را برای تحصیل انتخاب نکنند.                                                                                                                                                                                                                             محل سکونت دانشجویان برای خانواده ها  از اهمیت بالایی برخوردار است و مهم است که از امکانات مناسبی برخوردار باشد اما متاسفانه در سراسر کشور خوابگاه های مختلفی وجود دارد که بسیار کیفیت پایینی دارند و باعث شده اند که بسیاری از مردم از خوابگاه ها دوری کنند و به خوابگاه ها بی اعتماد شوند ، در کشور ما از این موارد زیاد دیده میشود و زمانی که شما به این خوابگاه ها مراجعه میکنید و کیفیت پایین انهارا مشاهده میکنید، باعث میشود که برای سکونت فکر دیگری کنید.

امکانات و محیط خوابگاه ها

تعداد خوابگاه ها در کشور  روزبه روز در حال افزایش است و زمانی که شما اگهی های این خوابگاه را مشاهده میکنید نمیدانید که کدامیک مناسب شما است و میتواند نیازهای شما را براورده کند ، از امکانات و محیط خوابگاه و دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی(که برای دانشجویان مهم است) نیز خبر ندارید .                                                                                                                                                                                                                                                                             برای گرفتن اطلاعات کامل باید به خوابگاه ها مراجعه کنید تا امکانات و محیط انرا مشاهده کنید که این کار وقت گیر میباشد و  بخوبی متوجه همه ی امکانات نمیشوید و به دلیل تعداد زیاد خوابگاه ها نمی توانید از همه ی خوابگاه های اطراف خود مطلع شوید.

بهترین خوابگاه ها

شما برای مشاهده بهترین خوابگاه ها در سراسر ایران میتوانید به سایت خوابگاه یار مراجعه کنید ،که همگی از نظر کیفیت مورد تایید خوابگاه یار میباشند و شما میتوانید با انتخاب محل زندگی و شرایط کاری خود ، بهترین گزینه ها را ببینید و بطور کامل امکانات و محیط خوابگاه هارا مشاهده کنید.

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : خوابگاه,خوابگاه_دانشجویی,هاستل,پانسیون,خوابگاه_دخترانه,خوابگاه_پسرانه,خوابگاه_کارمندی,دانشجویی_کارمندی, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 146 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:04

ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

رقابت در بازار امروز، دیگر برای کیفیت نیست زیرا که تنوع محصولات و خدمات باکیفیت نیز به اندازه محصولات و خدمات نامرغوب زیاد شده است. همین عامل باعث شده است که مشتریان به آسانی محصولات جدید را برای خرید امتحان نکنند.

از طرف دیگر دغدغه کسب‌وکارهای امروز دیگر فروش نیست، بلکه ترغیب مشتریان به استفاده و امتحان کردن است. همین‌که افراد بیشتری محصولات و خدمات ما را امتحان کنند و با ما آشنا شوند، خود نیز می‌تواند موفقیت بزرگی در مقایسه با رقیبان باشد.

در این مقاله به این موضوع پرداخته‌ایم که چگونه می‌توانیم با روش‌های کم‌هزینه و براساس کارکرد مغز انسان، افراد بیشتری را به سمت امتحان و انتخاب محصولات‌ ترغیب کنیم.

ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

کارکرد مغز انسان

اغلب ما انسان‌ها مغز را به عنوان بخش منطقی خود می‌شناسیم. همچنین اعتقاد داریم که تصمیم‌هایی که مغز ما می‌گیرد از روی استدلال و منطق است؛ اما تحقیقات نشان می‌دهد که مغز انسان در بیشتر موارد تصمیم‌های منطقی نمی‌گیرد.

یکی از موقعیت‌هایی که مغز شدیداً در هنگام تصمیم‌گیری در آن دچار بی‌منطقی می‌شود، هنگام خرید است. ما در زمان خرید کاملاً احساسی تصمیم‌گیری می‌کنیم و دلایل منطقی را بعداً برای توجیه تصمیمی که گرفته‌ایم، می‌سازیم و خود را قانع می‌کنیم.

اکنون ما نیز در فروش و کسب‌وکارمان می‌توانیم از این خاصیت مغز استفاده کنیم و شرایطی را برای تصمیم‌گیری آسان‌تر مغز فراهم کنیم و در نتیجه فروش‌مان را افزایش دهیم.

ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

واکنش مغز انسان به عدد صفر

تحقیقات نشان می‌دهد که بالاترین میزان تصمیم‌های احساسی مغز در هنگام خرید، متعلق به زمان‌هایی است که با کالاهایی رایگان یا هدیه‌هایی که قیمت آن‌ها صفر است، مواجه می‌شویم.

برای درک بهتر این موضوع بهتر است موقعیت‌های زیر را که احتمالا برای همه ما پیش‌آمده است، به خود یادآوری کنیم:

زمانی را که در یک نمایشگاه قدم می‌زدیم و کلی هدایای تبلیغاتی به‌دردنخورد مانند جاکلیدی و بروشور را جمع‌آوری کردیم و پس از مدتی آن‌ها را بدون اینکه از آن‌ها کم‌ترین استفاده‌ای بکنیم، دورریخته‌ایم.

یا وقتی در مهمانی بودیم و بعد از پرخوری‌های فراوان و درحالی که دیگر معده‌مان ذره‌ای جا نداشته است، وقتی با ظرف ژله قرمز رنگ روی میز مواجه شده‌ایم کنترل خود را از دست داده‌ایم و آن ژله‌ها را نیز خورده‌ایم، البته تمام شب را نتوانستیم خواب راحتی داشته باشیم و احساس پشیمانی کرده‌ایم.

همه این‌ها درحالی است که اگر قرار بود برای آن جاکلیدی‌های تبلیغاتی یا آن ژله اضافه حتی مبلغ کوچکی را بپردازیم، محال بود که آن‌ها را خریداری کنیم. در موقیت‌های فوق تنها به‌این دلیل که رایگان بوده است، نتوانستیم خود را کنترل کنیم و تسلیم آن‌ها شده‌ایم.

بیایید این مورد را به‌صورت عملی روی خودمان امتحان کنیم.

موقعیت اول

فرض کنید که جلسه مهمی دارید و لباس رسمی نیز به تن دارید و البته کمی دیرتان شده‌ است. در پیاده‌رو جلوی محل قرار، یک فرد دست‌فروش خودکارهای خیلی خوبی را با ۴۰ درصد تخفیف می‌فروشد.

آیا توقف می‌کنید تا به حرف‌های آن دست‌فروش گوش دهید و آن خودکار را با آن تخفیف ویژه‌اش خریداری کنید؟

موقعیت دوم

در این‌جا دوباره فرض کنید که موقعیت قبل را دارید، یعنی کمی دیرتان شده است و با لباس رسمی در حال رفتن به محل قرار هستید. در این‌جا یک شرکت برای معرفی محصولاتش ۳۰ متر شیلنگ آب را به شما به رایگان می‌دهد.

آیا در اینجا توقف می‌کنید و آن ۳۰ متر شیلنگ آب رایگان را دریافت می‌کنید؟

نتایج آزمون واقعی

ما این تست را روی تعدادی افراد انجام دادیم و نتایج به شرح زیر بود:

تهیه خودکار با ۴۰ درصد تخفیف:  22 درصد

تهیه شیلنگ آب رایگان: ۷۸ درصد

ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

5 تکنیک برای جذب مشتری

در ادامه ۵ تکنیک را می‌گوییم که براساس همین خاصیت مغز طراحی شده‌اند و استفاده درست از آن‌ها می‌تواند بسیار در افزایش فروش و ترغیب بیشتر مشتریان به استفاده از محصولات و خدمات ما موثر باشد.

1.رایگان شروع کنید

در این حالت می‌توانید محصولات و خدماتی را برای اولین بار و یا محدوده خاصی به مخاطبان خود رایگان ارائه دهید و امکانات پیشرفته‌تری را در ازای دریافت هزینه به مشتری ارائه دهید. این حالت بسیار موثر است در معرفی محصول و شناختن ان توسط مشتری

2.رایگان هدیه دهید

در این حالت می‌توانید به افراد در ازای خرید یک محصول، محصول دیگری را هدیه دهید. یا اینکه به ازای استفاده از تعدادی از خدمات، از یک هدیه برخوردار شوند یا در برخی از مناسبت‌ها هدایایی روی محصولات خود ارائه دهید. با این کار هم محصولتان بهتر دیده میشود و هم مشتری را ترغیب به خرید میکنید.

3.خدمات رایگان دهید

در این حالت خدمات جانبی محصولات خود یا بخشی از آن‌ها را می‌توانید هدیه دهید. یا اینکه از خدماتی مانند حمل و نقل رایگان، تعمیرات و … استفاده کنید. از وسایل یا امکاناتی استفاده کنید که شاید برای شما ارزش مالی زیادی نداشته باشد اما برای مشتری مهم است و باعث شود مشتری بیشتر به محصولات توجه کند

4.رایگان‌های شرطی دهید

در این حالت اگر افراد به شروط شما عمل کنند هدیه‌ای را دریافت می‌کنند. مثلا می‌توانید برای دریافت ارسال رایگان شرط سقف خرید قرار دهید یا  تعداد خرید در هر ماه را مبنای دریافت یک هدیه قرار دهید یا اینکه به ازای معرفی هر مشتری یک هدیه دریافت میکنند یا تخفیف بیشتری میگیرند

5.رایگان‌های اضافی دهید

این مورد یکی از حالت‌هایی است که هیچ شرط یا پیش‌نیازی در آن‌ وجود ندارد و همچنین از قبل به مخاطب برای دریافت هدیه وعده‌ای داده نشده است.

این نوع هدایا می‌تواند به شدت در ایجاد حس خوب و افزایش وفاداری مشتریان موثر باشند. و باعث میشود تا تا مدتی ان خرید خود را به یاد داشته باشند و ان محصول را برای خرید به افراد نزدیکشان پیشنهاد دهند.

آشنایی با این تکنیک‌ها می‌تواند هم استفاده مثبت داشته باشد و هم کارکردی منفی؛ اما فراموش نکنید که در بازار امروز تنها کسب‌وکارهایی پایدار هستند که می‌خواهند به مشتریان خود کمک کنند و مشکلات‌شان را حل کنند.

پس تلاش کنید از این تکنیک‌ها در جهت خدمت‌دهی بهتر به مشتری و همچنین کمک به تصمیم‌گیری آسان‌تر او برای انتخاب بهترین گزینه مدنظر استفاده کنید.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی,گیت_فروشگاهی,تگ,لیبل,دزدگیر,بارکد,تگ_لباس,دزدگیر_فروشگاه,عینک,سرقت_عینک,جدا_کردن_تگ,اموزش_جدا_کردن_تگ , نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 134 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:04

Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90

Rentalcariran.com has so many NEW L 90 or Thunder 90 that rents to customers, we will talk about L 90 the first question is:

Are the Thunder 90s that are produced in Iran different from those produced in other countries?

The only difference that exists here is the type of engine, because the models offered in Easte Europe have a lower engine capacity than those produced in Iran. At the moment, the cars produced in Easte Europe are 8-valve and 75-horsepower, while the Iranian specimen has a stronger engine fitting the climate in Iran.

The Thunder 90 is one of the Renault sedans that entered the Iranian market several years ago. The 90’s or 90’s is known as the Dacia Logan in the global market, including Russia and Brazil, and is being produced by the Dacia brand, one of the subsidiaries of the Renault company in Romania.

The Thunder 90 was initially intended to replace the arrows, but this promise never came true. For various reasons, including inteational sanctions against Iran, the Thunder 90 tued into an out-of-reach vehicle for the poorest community. However, the L90 production continued in Iran and the car was welcomed by very good customers.

l90 plus 1 - Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90
L90

Thunder 90 is currently being produced by Iran Khodro and Pars Khodro. One of the most important points in the L90 is its technical characteristics, coupled with low wear and tear, compared to many other competitors, including Peugeot Pars, Dena, Rana and 206.

The Thunder 90 is available in several types: E0, E1 and E2, which differ in terms of options, but the difference between their technical characteristics. In addition, shortly after the Thunder 90 with hand gear box, Iran Khodro and Pars Khodro decided to launch an automatic gearbox.

Purchase value in relation to price:

6.05

Design and appearance:

3.57

Features and capabilities:

4.10

You also rate

price icon10000USD (price range) price Renault Price Thunder 90 (price fluctuation and sales table) User rating: 10 4.6 out of 21 users

Positive Idea Renault Tondar 90

Poor fuel consumption – Better build quality than competitors of the same class – Low depreciation – Promising driving force

Negative notes of Renault Thunder 90

The seats are not very comfortable – the old car design – the most commonly used cabin parts are dry plastics

Renault Thunder Security 90

Thunder 90 has won three safety stars from the Euro NCAP.

Reno Thunder Review Expert

Thunder 90 or El 90 or Logan, or any other name that’s in your mind, is one of Renault’s low-priced products produced by Iran Khodro and Pars Khodro in our country. The purpose of the car in the Iranian market was to provide a product for the middle class of the society, which did not happen with its rising prices.

The Thunder 90 is an easy car in the exteal design section, and it will never captivate you with a glance. The L90 has its appearance on the production line since its arrival in Iran and, of course, this simple design is well-liked by many Iranian users. Among the various components of the Thunderbolt 90, there is a relative alignment, but we should not simply overcome the negative features of its body design. The rear lights are not so beautiful and the car’s height looks a bit too much. All in all, the Thinker 90’s design depends entirely on your personal taste, and this design may be unfavorable for some others and for a different category of users.

l90 interior 1024x1024 - Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90
INTERIOR OF L90

Inside the cabin, the situation is the same and we are not faced with an exciting car. The cabin is designed in the simplest form, and there’s no such thing to mention.

The material used in the Thunder cockpit 90 is more plastic than it does, but this plastic does not lose its quality over time and, like many inteal vehicles, does not face a strange problem. One of the negative aspects of the cabin is the comfort of not so high chairs, and especially the rear passengers will not feel comfortable on long joueys. But rentalcariran customized seats for comfortable condition.

The engine used in the El 90 Gem has 1.6 liters and can produce 105 horsepower and 140 Nm of torque. This power is transmitted to the front wheels by a 5-speed manual transmission or 4-speed gearbox. Fortunately, with the same power, Thunder 90 shows good performance in the acceleration section, and will not disappoint the driver especially in the manual model.

But in extreme conditions, such as the uphill with a clear cooler, you can not expect the same performance, and the efficiency of the car is greatly reduced. For an automated acceleration model of 0 to 100 km, 11.7 seconds are announced by automakers, but in practice less you can get this number.

In general, the Thunder 90 must be considered one of the highest quality domestic products that has not suffered a severe deterioration over the past years due to direct monitoring by Renault and remains a reliable vehicle among the people. The Thunder 90 is currently being sold on the market at a price of 10000 USD in the E2 model and 11000 USD in the automotive model. Despite the price, the Thunder 90 seems to be the best option against rivals such as Dena, Peugeot Pars, Peugeot 206 and the Carlson H220 and some other Chinese cars.

We rent L90 to our customers every days and they are satisfied and we got good and acceptable feedback for this car, also we advice every of our customers that want rent a car with good quality, agreeable price and safe

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : اجاره_خودرو,rental_car,خودرو,ماشین,اجاره,ماشین_عروس,انواع_خودرو,ماشین_ها,ماشین_های_ایرانی,rent_a_car_in_iran,iran_car,car, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:03

 مجوز تاسیس پانسیون

 

 

مجوز تاسیس پانسیون موضوعی است که در این نوشته قصد داریم تمامی جزئیات مربوط به آن را بررسی نماییم. واژه پانسیون مترادف هایی همچون اقامتگاه، خوابگاه یا خوابگاه دانشجویی دارد که تمامی این واژگان به مواردی اشاره می کنند که نشانگر محلی برای اقامت موقت می باشد.
در دنیای امروز که افراد جهت انجام امور مختلفی همچون تحصیل، تجارت، مسافرت و … ناچارند از محل سکونت خود فاصله گرفته و به شهرهای دور و نزدیک رفت و آمد داشته باشند به محلی احتیاج دارند که بتوانند در آن به شکل موقت سکونت داشته باشند به همین جهت وجود پانسیون ها و محل هایی از این دست اهمیت پیدا می کند.

پانسیون ها واقامتگاه ها عموما در کلانشهرهایی همچون تهران تاسیس می گردند و برای نگهداری و مدیریت آنها نیاز به وضع مقرراتی است که از بروز هرج و مرج جلوگیری شود. به عنوان مثال شرط پذیرش در یک خوابگاه دانشجویی ارائه کارت شناسایی و پرداخت نمودن مبلغی به شکل ماهیانه یا غیره می باشد. اما برای تاسیس پانسیون ها نیاز به دریافت مجوزاتی است که موسس باید آنها را اخذ کرده و سپس جهت راه اندازی آن اقدام نماید.

طبق توضیحات مشاور رئیس صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص شروط لازم جهت تاسیس اداره خوابگاه های دانشجویی اشخاص حقیقی و حقوقی که واجد شرایط لازم برای تاسیس پانسیون های دانشجویی هستند می توانند برای دریافت این مجوز اقدام کنند. این مقام مسئول این شروط را به این صورت بیان نموده است.

شرایط دریافت مجوز تاسیس پانسیون
 

برای اشخاص حقیقی نداشتن سو پیشینه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر

دارا بودن صلاحیت فردی و حسن شهرت

برای اشخاص حقوقی نیز ثبت شرکت خدماتی از اداره ثبت

عدم اعتیاد به مواد مخدر مدیرعامل و عدم سو پیشینه کیفری اعضای هیات مدیره و مدیرعامل

سرپرست خوابگاه باید حداقل مدرک کارشناسی داشته باشد

دارا بودن تاییدیه سلامت برای تمامی کارکنان اجباری است

نگهبان و مستخدم باید به تعداد کافی در واحد حضور داشته باشند

گواهی صلاحیت فردی از طرف ناجا

شرایط مکانی خوابگاه برای دریافت مجوز تاسیس پانسیون

محل تاسیس خوابگاه های غیر دولتی باید دارای تاییدیه سازمان نظام مهندسی ساختمان باشد.

محل تاسیس می بایست از منظر انتظامی و ترافیکی نیز مورد قبول باشد.

در پانسیون ها و خوابگاه های غیر دولتی به خدمت گرفتن مستخدمین مرد ممنوع است. در ضمن اسکان دادن به بیش از شش دانشجو در یک اتاق غیر قانونی می باشد. طبق قانون ظرفیت اتاق ها به این شکل تعریف شده است: اتاق های ۱۲ متری ۳ نفر، ۹ متری ۲ نفر و اتاق های تا ۶ متر مخصوص یک نفر می باشد.

لازم به ذکر است که اشخاص غیر دانشجو اجازه اسکان در این واحدها را نخواهند داشت.

مقررات مربوط به مجوز تاسیس پانسیون
 

صاحبان مجوز تاسیس پانسیون یا خوابگاه های غیر دولتی اجازه واگذاری و انتقال آن را به دیگران ندارند و در صورتی مشاهده هرگونه تخلف و جرم در پانسیون ها موضوع توسط دانشگاه به ناجا منعکس شده و مامورین ناجا ضمن تشکیل پرونده و ارجاع به مراجع قضایی، نتیجه نهایی را به دانشگاه اعلام می نمایند.

تغییر کاربری خوابگاه ها و پانسیون ها در ایام تعطیلات نوروز یا تابستان بنا به نظر و صلاحدید ناجا خواهد بود.

در خصوص نحوه تنظیم تفاهم نامه برای صدور مجوز تاسیس پانسیون بیان شده که این تفاهم نامه فی مابین اداره نظارت بر خوابگاه های دانشجویی غیر دولتی، صندوق رفاه دانشجویان و اداره کل نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی منعقد شده و از اساس آن مجوز تاسیس پانسیون توسط دانشگاه و پس از تایید شدن صلاحیت های فردی و کسب مجوز از ناجا انجام می گیرد، در این خصوص ناجا می بایست تا پانزده روز پس از دریافت نامه استعلام معاونت دانشجویی پاسخ خودش را اعلام کند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : خوابگاه,خوابگاه_دانشجویی,هاستل,پانسیون,خوابگاه_دخترانه,خوابگاه_پسرانه,خوابگاه_کارمندی,دانشجویی_کارمندی, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 129 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 0:40

 جی پی اس خودرو در چه مواقعی کاربرد دارد؟

در دنیای امروز با رشد چشم‌گیر جمعیت و به دنبال آن افزایش بی‌شمار وسایل نقلیه،کاربرد سیستم جی پی اس خودرو و یا همان ردیاب خودرو یکی از ایمن‌ترین و مهم‌ترین سیستم‌های امنیتی در جهان برای خودروها به شمار می‌رود؛ همچنین این وسیله در موقعیت‌های مکانی و زمانی مختلف کمک بسیار بزرگی به صاحبان خودرو خواهد کرد. ما در این مقاله قصد داریم که شما را بیشتر با مزایای استفاده از این سیستم جی پی اس در انواع خودروها آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

ردیاب یا به عبارتی جی پی اس خودرو یک وسیله‌ی کوچک مانند دزدگیر ، به اندازه‌ی یک تلفن‌همراه و سیم‌کارت‌خور است که صاحبان خودرو می‌توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی آن را بر روی درب، داخل سقف یا داشبورد ماشین‌های داخلی، خارجی و سنگین از طریق سیم‌کشی جای‌گذاری و نصب کنند که صاحبان خودرو از طریق جی پی اس خودرو  می‌توانند در هر لحظه و هر موقعیت جغرافیایی در هر نقطه از جهان، اطلاعات مکانی و فاصله خودرو مورد نظر خود را به صورت آنلاین و با کمک از اطلاعات ماهواره‌ای بر روی اپلیکیشن دریافت و ردیابی کنند. در واقع اطلاعات مربوط به موقعیت دقیق خودرو از طریق یک پیامک و یا اینترنت به صاحب خودرو ارسال می‌شود و آن را بر روی یک اپلیکیشن به نمایش می‌گذارد. همچنین این وسیله در هر لحظه از زمان و مکان با وارد شدن ضربه به خودرو، برای صاحب وسیله‌ی نقلیه یک هشدار ارسال می‌کند.

 جی پی اس خودرو در چه مواقعی کاربرد دارد؟

نحوه‌ی عملکرد جی پی اس خودرو

با نصب دستگاه جی پی اس خودرو در هر شرایط آب و هوایی، اطلاعات موقعیت مکانی شما توسط 3 ماهواره که در نزدیک‌ترین مدار به شما قرار گرفته‌اند شناسایی و بعد از محاسبه بر روی نقشه‌ای که بر روی تلفن‌ همراه شما نصب است مشخص می‌شود. هر چقدر که امواج فرستاده شده توسط ماهواره‌های جی پی اس قوی‌تر باشد، اطلاعات به دست آمده از موقعیت دقیق شما با درصد خطای کمتر بر روی نقشه نمایش داده خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید جی پی اس خودرو می توانید با تیم تحقیقاتی وایزر در ارتباط باشید

کاربرد جی پی اس خودرو 

1- تشخیص و نمایش دقیق موقعیت مکانی خودرو
2- ارسال هشدار به صاحب خودرو در صورت وارد شدن ضربه به خودرو
3- ارسال هشدار برای صاحب خودرو در صورت روشن شدن غیرمجاز وسیله‌ی نقلیه و حتی حرکت کردن آن
4- ارسال هشدار در صورت حرکت با سرعت غیرمجاز
5- ارسال هشدار در صورت جدا شدن دستگاه جی پی اس خودرو
6- ارسال هشدار در صورت کم شدن باطری اضطراری داخل جی پی اس خودرو
7- خاموش کردن وسیله‌ی نقلیه از راه دور در هنگام سرقت خودرو از طریق پیامک و همچنین اپلیکیشن (عدم امکان روشن کردن مجدد وسیله‌ی نقلیه مگر با اجازه‌ی صاحب خودرو)

 جی پی اس خودرو در چه مواقعی کاربرد دارد؟

نوع سیم‌ کارت و میزان مصرف شارژ در سیستم جی پی اس خودرو

در سیستم جی پی اس خودرو می‌توان با توجه به وضعیت مناسب آنتن‌دهی و اینترنت محل زندگی خود از هر نوع سیم‌کارتی مانند ایرانسل، همراه اول و یا رایتل استفاده کنید. میزان مصرف شارژ ماهانه سیستم جی پی اس خودرو بسته به تنظیمات آن توسط صاحب خودرو و میزان آنلاین بودن آن متفاوت است.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان درباره کاربرد جی پی اس خودرو به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

WWW.BNBGATE.COM

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی,گیت_فروشگاهی,تگ,لیبل,دزدگیر,بارکد,تگ_لباس,دزدگیر_فروشگاه,عینک,دزدگیر_عینک, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 0:40

Rent a cheap car in Tehran

Rented cars are the request of many of our dear customers, those who, for whatever reason, need a car rental for a few days, for a short trip, a holiday and a vacation in the city, or doing business, you may need your own car. However, the sponsor of RENT, with a variety of Iranian and foreign machines of high quality and reasonable prices, meets all your needs.

Renting cheap cars starts at 15$ a day, rates depend on the car model and the number of days of rent. Send message with WhatsApp or send email for us to know prices also you can get a cheap car rental price.

You can refer to the rental conditions page for information on how to obtain car rental without a driver. Also you can find luxury cars with driver. 

60424626 59BE 4290 A991 A3738152DB51 1024x1024 - Rent a cheap car in Tehran
Tehran is a historical city

Tehran is one of the most densely populated cities in Iran because it is the capital of the country. For this reason, there is a lot of traffic in this city. Companies have many factories in the city where engineers and professionals may travel to the city. In Tehran, there are a lot of foreign and domestic cars, and those who travel to this city can use this cheap car rental service in Tehran.

The rentalcariran.com company can provide a car for the comfort and convenience of the person who comes to rent a car. The rentalcariran company could use car rental services in Tehran or rent a car in Tehran to rent a comfortable car for the person they want, so that he has enough comfort on the mission and timely handling of the tasks assigned to him. 

You can rent a cheap Pride car in Tehran at a low cost. Keep in mind that renting a 206 car, which does not make much difference with Pride rental, you can also provide a comfortable driving experience.

342E2A91 0C66 4A3D 8C48 81F79466ADFE 1024x1024 - Rent a cheap car in Tehran
Tehran capital of Iran

You can use a cheap car rental service in Tehran with a driver or rent a car without a driver. Our goal is to give you a service to rent a car easily and without any problems.

Ensure you enjoy your drive and stay safe. That’s why we’ve got a lot of cars with a variety of tastes from cheap car rental to expensive luxury, classic and ceremonial car hire. Rent a car to rent a car Peugeot Peugeot. Peugeot 206 Rent a cheap  car, Cheap car rental in Tehran, Rent a car without a driver in Tehran, from our company.

C28C6C40 2344 4DCD 8AC5 CAEF9D73478F 1024x1024 - Rent a cheap car in Tehran

Tehran is a beautiful city with live nights , we try to give our customers excellent services also we are aware 24 hours to be reachable for our customers.

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : اجاره_خودرو,rental_car,خودرو,ماشین,اجاره,ماشین_عروس,انواع_خودرو,ماشین_ها,ماشین_های_ایرانی,rent_a_car_in_iran,iran_car,car, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 0:39

بهترین خوابگاه های تهران

 

تهران ، یکی از پرجمعیت ترین شهر های ایران است که در آذر ماه سال 1174 توسط شاه قاجار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد.

آغا محمدخان قاجار بعد از رسیدن به شاهی، تهران را به عنوان پایتخت ایران معرفی کرد. تا قبل روی کار آمدن شاه قاجار، شیراز پایتخت سرزمین کهن ایران بود.

موقعیت جغرافیایی این شهر مهم‌ترین علت انتخاب تهران بود. یکی از دیگر از علت‌های این انتخاب آب‌و‌هوای مناسب آن روزهای تهران بود که شاه قاجار را مجاب کرد که این شهر را به پایتختی خود انتخاب کند.

این انتخاب سبب شد که تهران، از آن سال به بعد تبدیل به مهم‌ترین شهر ایران چه در زمان شاهان قاجار و پهلوی و در زمان جمهوری اسلامی شود.

همین امرموجب شده که تهران جمعیت بسیار زیادی را در خود جای بدهد و از نظر امکانات بسیار پیشرفته تر از سایر شهر ها باشد از همین رو دانشجویان بسیار زیادی تلاشش میکنند تا در دانشگاه های سطح بالای تهران قبول بشوند تا به شهر بزرگ تهران سفر کنند و از امکانات آن بهره مند بشوند، برای همین شهر تهران سالانه پذیرای دانشجویان بسیاری از سراسر ایران است.

افزایش جمعیت و تعداد خوابگاه ها

 

اما این افزایش جمعیت و دانشجویانی که به تهران سفر میکنند مشکلات زیادی هم دارد . از جمله مکانی برای اسکان ، که هم به دانشگاه نزدیک باشد و هم از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشد.

از انجایی که قیمت اجاره خانه ها در تهران بسیار گران قیمت میباشد و خرج بسیار زیادی را میتواند به دانشجویان و خانواده هایشان متحمل شود ، اکثر دانشجویان زیر بار این هزینه ها نمیروند و بجای آن به سمت خوابگاه ها جذب میشوند.

اما انتخاب خوابگاه خوب با توجه به امکانات و شرایط دسترسی محلی، بسیار برای دانشجویانی که تازه به تهران و شهری به این بزرگی سفر میکنند دشوار است و از طرفی خوابگاه و محل سکونت برای خانواده ها بسیار اهمیت دارد ، از آنجایی که اکثر دانشجویان در آن سن شاید برای اولین بار باشد که از خانواده جدا میشوند و بطور مستقل به یک شهر دیگر میروند ، مکانی که میخواهند در ان سکونت کنند مهم است.

از اینرو ما سایتی را طراحی کردیم تا بتوانیم در حد توانمان یکی از بزرگترین دغدغه های دانشجویان را کم کنیم و این امکان را بوجود اوردیم تا شما بتوانید هم تصاویر خوابگاه را مشاهده کنید و هم محیط اطراف خوابگاه را مورد بررسی قرار دهید.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : خوابگاه,خوابگاه_دانشجویی,هاستل,پانسیون,خوابگاه_دخترانه,خوابگاه_پسرانه,خوابگاه_کارمندی,دانشجویی_کارمندی, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 116 تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1399 ساعت: 0:54

چگونه بوتیک راه اندازی کنیم و به درآمد برسانیم؟

آیا تا به حال شده بخواهید بوتیک یا فروشگاه پوشاک راه اندازی کنید اما هر بار ایده های شما درست از آب در نیایند و به بن بست برسید؟

اﻣﺮوزه ﺑﺎ ﺷﺪت ﮔﺮﻓﺘﻦ رﻗﺎﺑﺖ در ﺑﺎزار، ﺧﺮده ﻓﺮوﺷﺎن دﻳﮕﺮ ﺑﺎ اﻳﺠﺎد ﺗﻤﺎﻳﺰ ﺻﺮف در ﻧﻤﺎی ﺑﻴﺮوﻧﻲ ﻓﺮوﺷﮕﺎه، ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻗﻴﻤﺖ ﮔﺬاری و ﺣﺘﻲ ﺗﻨﻮع ﻣﺤﺼﻮل ﻧﻤﻲ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﻓﺮوﺷﮕﺎﻫﻲ رﻗﺎﺑﺘﻲ و ﻣﻮﻓﻖ در ﻋﺮﺻﻪ ﺑﺎزار داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ. بوتیک ﻫﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻜﻮﺷﻨﺪ علاوه بر اثر گذاشتن ﺑﺮ رﻓﺘﺎر ﺧﺮﻳﺪاران در محل ﺧﺮﻳﺪ، ﺑﺎ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻛﻤﺘﺮی ﺑﻪ اﻫﺪاف ﺧﻮد دﺳﺖ پیدا کنند؛ چرا که ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺗﺼمیمات ﺧﺮﻳﺪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن در ﻣﻜﺎن ﺧﺮﻳﺪ اﻧﺠﺎم ﻣﻲ ﺷﻮد. فروشندگان ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺎ اﻳﺠﺎد ﻣﺤﻴﻂﻲ ﺟﺬاب، ﻟﺬت ﺑﺨﺶ و ﺣﺘﻲ ﻫﻴﺠﺎن اﻧﮕﻴﺰ، ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ رﻗﺒﺎ ﺑﺮﺗﺮی یافته و ﻓﻀﺎی ﻓﺮوﺷﮕﺎه را ﺑﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ای ﺧﻮﺷﺎﻳﻨﺪ و ﺑﻪ ﻳﺎدﻣﺎﻧﺪﻧﻲ ﺑﺮای ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺗﺒﺪﻳﻞ کنند.
ﺣﺪود ۵۰ % ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺪون برنامه رﻳﺰی ﻗﺒﻠﻲ ﺧﺮﻳﺪ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ. ﺑﻨﺎﺑﺮاﻳﻦ می ﺗﻮان ﺑﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰی ﻣﻨﺎﺳﺐ، ﺑﻪ ﺧﺼﻮص در ﻓﻀﺎی ﻓﺮوﺷﮕﺎه، آن ﻫﺎ را ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺧﺮﻳﺪی ﻛﻪ ﻣﻄﻠﻮب ﺧﺮده ﻓﺮوش است، هدایت کرد. اگر ﺧﺮده ﻓﺮوش ﺑﺎ اﻓﺰاﻳﺶ ﺟﺬاﺑﻴﺖ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺧﺮﻳﺪ ﺑﺮای ﻣﺸﺘﺮی ﻛﺎری ﻛﻨﺪ ﻛﻪ ﺗﻌﺪاد دﻓﻌﺎت ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻪ بوتیک ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺷﻮد، اﺣﺘﻤﺎل ﺧﺮﻳﺪ او ﻧﻴﺰ اﻓﺰاﻳﺶ ﺧﻮاﻫﺪ ﻳﺎﻓﺖ.
یک راه اندازی اصولی و شیوه های صحیح به شما کمک می کنند تا این امر را برای خود راحت و آسان کنید و از نتیجه آن خرسند باشید. در ادامه مطلب به نحوه راه اندازی بوتیک، مراحل آن و نکاتی که باید مدنظر داشته باشید، می پردازیم

چگونه بوتیک راه اندازی کنیم و به درآمد برسانیم؟

• در ابتدا برای خود مشخص کنید که در بوتیک خود چه نوع کالاهایی را می خواهید عرضه کنید؛ مثلا: اسپرت، رسمی، لوازم جانبی (اکسسوری)، چرم یا هر کالای مرتبط دیگری.
• کالاهایی که دوست دارید عرضه کنید را یادداشت کرده و لیستی از ایده های خود بسازید.
• لیستی که تهیه کرده اید باید منطقی و عملی باشد. آیا سبک دلخواه و نوع کالاهایی که می پسندید، بازار کافی در محل قرارگیری بوتیک شما دارد؟

در نظر گرفتن نوع قیمت سبک مورد نظر

بازه قیمت کالاهایی که قصد فروش آن ها را دارید، مشخص کنید. بسیاری از محصولات به دلیل ریزه کاری و ظرافتی که دارند، قیمت های بالاتری نسبت به سایر محصولات دارند. دقت کنید که سبک مورد نظر شما چه قیمتی دارد.
انتخاب نحوه فروش: فروشگاه آنلاین یا غیرآنلاین
اگر درباره نحوه کار با اینترنت و شبکه های اجتماعی اطلاعاتی دارید، می توانید فروشگاه پوشاک خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنید. این شیوه فروش، مزایایی دارد که فروشگاه های عادی از آن مزایا برخوردار نیستند؛ مثل دردسر کمتر کارهای اداری، سرمایه گذاری ماندگار، هزینه های مناسب تر، رقبای کمتر و غیره. البته این شیوه فروش، مشکلات خاص خود را نیز دارد. به عنوان مثال یک فروشگاه پوشاک آنلاین باید روی بخش تبلیغات سرمایه گذاری بیشتری انجام دهد، چرا که مشتریان رهگذر ندارد. در مطالب آتی نحوه راه اندازی این نوع فروشگاه پوشاک را بررسی خواهیم کرد، ولی فعلا در این مطلب به بررسی فروشگاه های غیرآنلاین می پردازیم.

چگونه بوتیک راه اندازی کنیم و به درآمد برسانیم؟

مجوزهای لازم برای راه اندازی بوتیک

در ایران نسبت به سایر کشورها، گرفتن جوازهای لازم برای راه اندازی فروشگاه پوشاک، کمی دشوارتر است. از این رو توصیه می شود که اگر درصدد اجاره کردن فروشگاه هستید و ملک تجاری ندارید، مکانی را اجاره کنید که دارای جواز همین فعالیت باشد. اگر دارای مکانی هستید و یا اصرار بر گرفتن مجوز دارید، می توانید با مراجعه به سایت صنف مربوطه، شرایط اخذ مجوز را مطالعه کرده و پس از تکمیل موارد لازم، اقدام به اخذ جواز کنید. برای صنف پوشاک می توانید با مراجعه با سایت www.espt.ir این مراحل را سپری یا حتی در خود سایت و به صورت آنلاین فرم ها را تکمیل کنید.

مدیریت بودجه

اگر می خواهید در فرآیند راه اندازی بوتیک با شکست مواجه نشوید، به موارد مربوط به سرمایه توجه ویژه ای داشته باشید. سرمایه اولیه خود را مشخص کنید و اگر با هزینه های راه اندازی فروشگاه پوشاک همخوانی نداشت، راه های دیگری مانند راه اندازی فروشگاه مجازی پوشاک را انتخاب کنید. مدیریت مالی و حسابداری دقیقی داشته باشید و از صرف هزینه های غیرضروری خودداری کنید.

چگونه بوتیک راه اندازی کنیم و به درآمد برسانیم؟

مکان مناسب

اگر صاحب مکان خاصی نیستید، مکانی را انتخاب کنید که با نوع و قیمت محصولات شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال مکان های بومی نشین نسبت به مکان های مدرن تر و تجاری، روی قیمت ها حساسیت بیشتری دارند. قبل از تهیه یک مکان، در آن محل چرخی بزنید و فروشگاه های مرتبط را نیز بررسی کنید. این کار کمک می کند تا در انتخاب محل مناسب بهتر عمل کنید. در حالت عادی مکان های پرتردد، بهترین گزینه هستند. البته اگر قصد دارید روی تبلیغات سرمایه گذاری کنید، می توانید از هزینه های مربوط به انتخاب محل فروشگاه خود بکاهید.

تامین کالا

برای تامین کالاهای خود از بهترین منابع و پخش کننده ها استفاده کنید. بسیاری از افراد برای تامین کالاهای خود به واردات چمدانی روی می آورند که مشکلات و مزایای خاص خود را دارد. اگر این روش را انتخاب کرده اید، توجه داشته باشید که کشورهای خاصی برای این فعالیت وجود دارند که به نسبت نوع پوشاکی که می فروشید باید آن ها را انتخاب کنید. مثلا تایلند برای لباس های زیر و بدلیجات بهترین گزینه است. یا در زمینه پوشاک ارزان، بنگلادش و بعد از آن چین مناسب هستند. در مواقعی که کیفیت در اولویت قرار می گیرد ترکیه بهترین انتخاب است.
ولی در کل توصیه می شود که برندها و تولیدات داخل را به دلیل هزینه های جانبی کمتر، شناخت بیشتر و غیره در اولویت قرار دهید. در این صورت دست شما در زمینه تنوع و نوع تسویه نیز بازتر خواهد بود. می توانید به جای پخش کنندگان، کالاهای خود را از تولید کنندگان تامین کنید یا حتی محصولاتی را با برند خاص خود سفارش دهید.
طراحی و چیدمان بوتیک ( فروشگاه پوشاک )
طراحی یک بوتیک به نوع کالا و مکان بستگی دارد. توصیه می شود برای طراحی یک بوتیک از اجراکنندگان خوش نام استفاده کنید یا اگر قصد دارید شخصا این امر را عهده دار شوید، قبل از شروع به خوبی در این باره تحقیق کنید و نمونه های مناسب را ببینید.
• اگر قصد دارید روی خصوصیات مربوط به قیمت مانور دهید با استفاده از اتیکت ها و برچسب های قیمت، دکور خود را مزین کنید.
• سعی کنید سادگی را در طراحی مدنظر داشته باشید تا مشتری در انتخاب خود سردرگم نشود.
• کالاهایی را جلوی دید قرار دهید که امتحان خود را پس داده اند.
• در نورپردازی دقت کافی داشته باشید تا هم کالاها دیده شوند و هم نورپردازی چشم را اذیت نکند.
• در بوتیک از سبدهای مخصوص حراج استفاده کنید و در حد ممکن کالاها را در دسترس قرار دهید.
• رگالی کردن محصولات به جذب مشتری کمک زیادی می کند.
• بسیاری از افراد دوست دارند در زمان انتخاب، دستشان باز باشد و از رودررویی مستقیم با فروشنده پرهیز می کنند.

استخدام در بوتیک

اگر قصد استخدام افرادی را برای بوتیک خود دارید، چند نکته را در نظر داشته باشید:
• به بودجه و سرمایه خود توجه کنید.
• از افرادی خوش سابقه و امین استفاده کنید و حتما یکی از شرایط استخدام را ضمانت فرد معتمد قرار دهید.
• افراد خوش صحبت، لزوما چرب زبان نیستند. افرادی را انتخاب کنید که باکلام خود، مشتری را مجذوب کنند.
فروشندگان ﻧﻘﺶ ﻣﻮﺛﺮی در اﻳﺠﺎد وﻓﺎداری مشتریان ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻓﺮوﺷﮕﺎه دارند. ﻫﺮ ﭼﻘﺪر ﺧﺮیدار، ﻓﺮوﺷﮕﺎه شما را ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺳﺎﻳﺮ ﻓﺮوﺷﮕﺎه ﻫﺎ ﺷﺎﺧﺺ ﺗﺮ ﺑﺪاﻧﺪ، اﺣﺴﺎس ﻛﻨﺪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺸﺘﺮی ﺑﺮای ﻓﺮوﺷﮕﺎه ارزﺷﻤﻨﺪ اﺳﺖ، و اﺣﺴﺎس ﺧﻮﺑﻲ درباره بوتیک شما و ﻓﺮآﻳﻨﺪ ﺧﺮﻳﺪ داشته ﺑﺎشد، میزان وفاداری او نسبت به بوتیک شما بیشتر خواهد شد. همچنین سبب می شود که اﻧﻌﻄﺎف ﭘﺬﻳﺮی و ﺻﺒﺮ بیشتری در ﻫﻨﮕﺎم ﺗﺎﺧﻴﺮ و ﻳﺎ وﻗﻮع اﺷﺘﺒﺎﻫﻲ در حین ارایه ﺧﺪﻣﺎت داشته باشد.

عوامل تاثیرگذار در ﻓﺮوﺷﮕﺎه پوشاک

• ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺤﻴﻄﻲ ﻛﻪ در ﻓﻀﺎی ﻓﺮوﺷﮕﺎه وﺟﻮد دارﻧﺪ و ﺗﻮﺳﻂ ﻓﺮوﺷﻨﺪه ﻗﺎﺑﻞ ﻛﻨﺘﺮل ﻫﺴﺘﻨﺪ؛ ﻧﻈﻴﺮ دﻣﺎ، ﻣﻮﺳﻴﻘﻲ، ﺻﺪا، ﻧﻮر، تمیزی، رایحه و غیره.
• ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎی ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ دﻛﻮر و ﻃﺮاﺣﻲ ﻣﻐﺎزه ﻛﻪ ﺟﻨﺒﻪ زﻳﺒﺎﻳﻲ ﺷﻨﺎﺳﺎﻧﻪ دارد؛ مانند: ﻧﺤﻮه ﻗﺮارﮔﻴﺮی ﺗﺠﻬﻴﺰات و ﻟﻮازم ﻓﺮوﺷﮕﺎه، ﻣﻌﻤﺎری ﻣﻐﺎزه، ﺗﺮﻛﻴﺐ ﺑﻨﺪی رﻧﮓ فروشگاه و غیره.
• ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎی ﻧﻘﻄﻪ ﺧﺮﻳﺪ، ﺷﺎﻣﻞ: ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪی و ﺷﻜﻞ ﻇﺎﻫﺮی ﻛﺎﻻﻫﺎ، ﻧﻤﺎی ﻇﺎﻫﺮی ﻧﻘﻄﻪ و ﻣﻜﺎن ﺧﺮﻳﺪ، نحوه ﻗﻔﺴﻪ ﺑﻨﺪی، ﭼﻴﺪﻣﺎن اﺟﻨﺎس، ﻋﻼیم و ﺗﺎﺑﻠﻮﻫﺎی ﻣﻐﺎزه، ﻧﻤﺎی ﻇﺎﻫﺮی ﻗﻴﻤﺖ کالا.
• ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎی اﻧﺴﺎﻧﻲ و ﻋﻮاﻣﻞ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ راﺑﻄﻪ ﻓﺮوﺷﻨﺪﮔﺎن و ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن مربوط می شود؛ مثل: ﺗﻌﺪاد ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن، رﻓﺘﺎر ﻛﺎرﻛﻨﺎن ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن و ﺑﺎ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ، لباس فرم، کمک و انگیزه دادن به مشتری، آﮔﺎﻫﻲ ﻛﺎرﻛﻨﺎن از اﺟﻨﺎس ﻣﻮﺟﻮد و ﻣﺰاﻳﺎ و ﻣﻌﺎﻳﺐ ﻛﺎﻻﻫﺎ، مهارت کارکنان، رسیدگی به شکایات، صداقت کارکنان، ارزشمند بودن مشتری، احساس خوب، جملات و کلمات مودبانه، صبر و انعطاف پذیری فروشنده و غیره.
• ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎی ﺧﺎرﺟﻲ نیز شامل ﺗﺎﺑﻠﻮﻫﺎی ﺧﺎرﺟﻲ ﻓﺮوﺷﮕﺎه، ورودی، وﻳﺘﺮﻳﻦ، ﻣﻌﻤﺎری ﻓﺮوﺷﮕﺎه و غیره می شوند

امنیت فروشگاه

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین چیزهایی که باید به فکر آن باشید امنیت فروشگاه است که عدم به ارمغان اوردن ان میتواند ضررهای زیادی به شما وارد کند و سود شما را دچار اختلال میکند. ما قصد داریم دونمونه از تجهیزاتی که میتوانند امنیت قروشگاهتون را به ارمغان بیاورند را معرفی کنیم.

• دوربین فروشگاه که یکی از رایج ترین سیستم ها میباشد اما اکنون دیگر خیلی استفاده از انها کم شده است زیرا در شرایطی که فروشگاه شلوغ میباشد شما نمیتوانید متوجه دزدی شوید و زمانی که متوجه دزدی میشوید دیگر نمیتوانید کاری کنید چونکه چند ساعت بعد که دوربین ها رو مشاهده میکنید متوجه دزدی میشوید تما میتوانید فرد خاصی را برای چک کردن دوربین ها استخدام کنید که هزینه ای اضافه است و ما توصیه نمی کنیم.

 گیت فروشگاه در دهه اخیر میزان استقبال از این سیستم بسیار زیاد شده است و ما هم به شما که میخواهید بوتیک افتتاح کنید پیشنهاد میدهیم از این سیستم استفاده کنید زیرا در زمانی که فرد سارق میخواهد جنس را از فروشگاه بیرون ببرد شما در لحظه متوجه میشوید و میتوانید جلویش را بگیرید.

چگونه بوتیک راه اندازی کنیم و به درآمد برسانیم؟

افتتاحیه بوتیک

یکی از تاثیرگذارترین ترفندها برای موفقیت یک بوتیک، افتتاحیه آن است. مراسم افتتاحیه هر فروشگاه می تواند در خاطر بسیاری از افراد بماند و نام بوتیک را سر زبان ها بیاندازد. می توانید با یک حرکت غیرمعمول و خاص، افتتاحیه را خاطره انگیز کنید. ترفندهای خاص را می توانید با جستجو در اینترنت پیدا کنید و از کارهایی که فروشگاه های موفق برون مرزی انجام می دهند استفاده کنید. این موضوع را به هیچ عنوان دست کم نگیرید.
در پایان به چند نکته مهم توجه کنید:
• سعی کنید بوتیک شما دارای حداقل یک خصوصیت بارز باشد؛ مثلا داشتن قیمت های استثنایی یا کالاهای خاصی که در هر جایی پیدا نمی شوند.
• در فروشگاه خود از موارد جذابی مانند کارت هدیه، کارت تخفیف، سیستم مشتری مداری به طرق مختلف (مانند پیامک) و مواردی از این قبیل استفاده کنید.
• سعی کنید از سیستم سود کمتر، فروش بیشتر استفاده کنید. در ایران کالاهای لوکس با قیمت های بالا دارای مخاطبان کمی هستند.
امیدواریم اگر قصد شروع این کار را دارید یا در حال انجام آن هستید، در کسب و کار خود موفق باشید.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی,گیت_فروشگاهی,تگ,لیبل,دزدگیر,بارکد,تگ_لباس,دزدگیر_فروشگاه,عینک,سرقت_عینک,جدا_کردن_تگ,اموزش_جدا_کردن_تگ , نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1399 ساعت: 0:54

Tours for foreign travelers

The geographical, ethnic, cultural and historical background of Iran has made many tourists with every taste and interest in any age and nationality who are attracted to tourism in Iran and enjoy their jouey.

According to the World Tourism Organization, Iran ranked No. 5 in terms of natural attractions and ranked 10th in terms of traditional and historical attractions. Due to its specific natural and climatic features, as well as historical and artistic works, Iran is very prone to attract tourists interested in tourism and tourism places, also because of its geographical features and its location on the East Asian and European routes. The term “Silk Road” has been widely considered inteationally. The vast country as one of the oldest cradles of civilization, is among the world’s top countries in terms of its natural and historical capabilities. Biodiversity and the existence of four seasons and unique natural attractions along with original culture and the 5000-year-old civilization of Iran express and indicate the high ability of tourism development in Iran. Culturally, according to UNESCO reports, Iran has more than 4,000 tourism attractions in the group of 10 most civilized and ancient countries in the world, which has the most potential tourist attraction. Visiting cultural resources, historic works, historical buildings and local customs and dialects of our regions are very attractive for tourists around the world.

Tourism

Due to our country’s favorable position to attract tourists, RentalCariran has provided diverse and attractive tours to foreign travelers:

 

Historical tours

Iran with a rich historical background and Persian culture is one of the oldest countries in the world. Decorative tiles and architectural masterpieces in the construction of historic sites have caused more than 20 historic sites in Iran to be recorded at UNESCO World Heritage sites. The extent and diversity of historical architecture in various cities of Iran, such as Shiraz, Esfahan and … is stunning. Rental car iran organizes historical tours for foreign tourists. Contact us for more information.

unnamed - Tours for foreign travelers
atrractions in iran

Desert tours

Without a doubt, the desert is one of the most charming tourist attractions, and it has a high share in the attractiveness of nature. The sky is full of stars and the silence of the desert, sunrise and desert, sandy mosaics and its salt crystals are due to the interest of tourists in the desert. The breadth of Iranian deserts has made our country one of the driest regions in the world. Cities like Yazd, Kerman, Qom and Isfahan are cities that have vast deserts with unique beauty.

Seeing the salt lake and the experience of safari on sand dunes are some of the things that you will never forget about the pleasure and excitement. Rentalcariran offers the best and most up-to-date facilities like Hayes and Hyundai vanes for tours to lut desert for tourists.

Ancient Tours

The country of Iran with 5000 years of civilization is one of the ancient countries of the world and the cradle of civilization, and this high civilization has caused the vastness of the country to be filled with spectacular and beautiful artifacts that can not be seen anywhere in the world like them.

One of these works is Persepolis. This is a spectacular, magnificent and unique place that attracted the attention of a huge number of inteational tourists. Takht-e-Solomon, Bam, Pasargadae, Bisotun Stone, Shoushtar Aquarium, Azerbaijani Church and … are only a limited number of countless archeological works of Iran.

In the near future, we will give more details about the historical sites and tourist attractions and how to organize various tours on this page.

Ancient tourism

To find out about Rental Car iran tours, please contact our Whatsapp account at 00989120635601. It is worth mentioning that the tours of this company are for foreigners only.

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : اجاره_خودرو,rental_car,خودرو,ماشین,اجاره,ماشین_عروس,انواع_خودرو,ماشین_ها,ماشین_های_ایرانی,rent_a_car_in_iran,iran_car,car, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 125 تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1399 ساعت: 0:54

پانسیون ، اقامتگاه و خوابگاه چیست؟

 

پانسیون ، اقامتگاه و خوابگاه هر سه این کلمات به معنی این است مکانی است که فرد مدتی را برای انجام کار و یا ادامه تحصیل در آن اقامت می کند حال اگر می خواهید تعریف آنها را بدانید و کمی هم  از تفاوت های آنها آگاه شوید می توانید با خواندن این مقاله از آنها آگاه شوید .

خوابگاه چیست ؟

نوع مکان اقامتی است که معمولا برای اقامت  گروه بزرگی از افراد مرتبط با هم یا هم صنف طراحی می شود خوابگاه صنف طراحی می شود . خوابگاه ها در دانشگاه ها ، کالج ها ، مدرسه های شبانه روزی رواج بیشتری دارند . پادگان های نظامی ، مجتمع های ورزشی ، ادارات و شرگتهای بزرگ نیز به طور معمول دارای امکانات اقامتی و خوابگاهی هستند .

    

خوابگاه دانشجویی چیست ؟

خوابگاه دانشجویی با مدیریت دانشگاه و برای اسکان دانشجویان کار می کند . دانشجویان متقاضی برای سکونت در خوابگاه ، در طول تحصیل به صورت فردی یا گروهی ، تمام یا بخشی از دوران تحصیلی خود را در خوابگاه دانشجویی برای اقامت دانشجویان در پردیس یا در بیرون از محیط دانشگاه طراحی و ساخته می شوند . اتاق های خوابگاه دانشجوی می تواند انفرادی یا گروهی باشد ولی در دانشگاه چون معمولا ارزان تر هستند به صورت گروهی می باشند .

پانسیون چیست؟

زندگی امروز مدام در حال تغییر و تحول است و به تبع آن انسان شهر نشین نیز روابط و شکل زندگیش تغییر کرده است انسان جامعه امروز قبل از که در جهان تکنولوژِی قرار بگیرد نیازهای ساده ای داشت و یکی از نیاز های ساده ای او، تهیه مسکن بود مکانی است که به نظر معماران جایی برای زندگی و در نزدیکی محل کار او قرار داشت و این مکان اهمیت یافته بود اهمیت بسیار یافته بود اما با ورود تکنولوژی و صنعت  و رشد شهر نشینی در جهان امروز ،نیاز ها نیز پیچیده شده اند .

شهر نشینی پدیده تازه ای نیست اما با پیچیدگی دنیای مدرن ، شهرنشینی نیز به شبکه ای از هزار توی پیچیده ای تبدیل شده است که روز به روز بر گستردگی و پیچیدگی آن افزوده می شود . از این روست که معمار بزرگی مثل لوگوربوزیه از خانه امروزی چنین تعبیری دارد ماشینی برای زندگی چرا که در زندگی شهرنشینی و در جهان صنعتی ماشین استعاره انسان مدرن و شهرنشین تبدیل شده است انسانی که نبض زندگیش را براساس نظام ماشین زندگی شهری تنظیم می کند و شتاب و سرعت و مهم تر از همه اینها زمان برجستگی و اهمیتی است صد چندان یافته  است .

امروزه در شهر های بزرگی مانند تهران که سیل بی رویه مهاجرت آن را به معادله ای هزار مجهول تبدیل کرده است ، مدام در درون خود پدیده ای تازه را ارائه می دهد پدیده هایی که نیاز انسان شهری و کلانشهرها را بر اورده می کند . اکنون در سراسر تهران مکان هایی به نام پانسیون رواج یافته است که خدمات خود را به قشر شهر نشین ارائه می کنند . پانسیون ها در جهان قدمت طولانی دارند و در کشورهای دیگر به نام هاستل و نام های دیگر معروفند . اما با این وجود و رشد این مکان ها در تهران علاوه بر مسئله مسکن استعاره ای از زندگی شهرنشینی بدل شده است .

در هر کلانشهری نسبت بیت روابط کار و امر تولید و تولید کننده مدام پدیده ای تازه ای را به وجود می آورد از این رو وجود پانسیون می تواند پاسخی به نیاز شهر نشینی و پایتخت نشین باشد .

در مقالات بعدی بیشتر به این موارد می پردازیم .

 

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : خوابگاه,خوابگاه_دانشجویی,هاستل,پانسیون,خوابگاه_دخترانه,خوابگاه_پسرانه,خوابگاه_کارمندی,دانشجویی_کارمندی, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 0:39

Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90

Rentalcariran.com has so many NEW L 90 or Thunder 90 that rents to customers, we will talk about L 90 the first question is:

Are the Thunder 90s that are produced in Iran different from those produced in other countries?

The only difference that exists here is the type of engine, because the models offered in Easte Europe have a lower engine capacity than those produced in Iran. At the moment, the cars produced in Easte Europe are 8-valve and 75-horsepower, while the Iranian specimen has a stronger engine fitting the climate in Iran.

The Thunder 90 is one of the Renault sedans that entered the Iranian market several years ago. The 90’s or 90’s is known as the Dacia Logan in the global market, including Russia and Brazil, and is being produced by the Dacia brand, one of the subsidiaries of the Renault company in Romania.

The Thunder 90 was initially intended to replace the arrows, but this promise never came true. For various reasons, including inteational sanctions against Iran, the Thunder 90 tued into an out-of-reach vehicle for the poorest community. However, the L90 production continued in Iran and the car was welcomed by very good customers.

l90 plus 1 - Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90
L90

Thunder 90 is currently being produced by Iran Khodro and Pars Khodro. One of the most important points in the L90 is its technical characteristics, coupled with low wear and tear, compared to many other competitors, including Peugeot Pars, Dena, Rana and 206.

The Thunder 90 is available in several types: E0, E1 and E2, which differ in terms of options, but the difference between their technical characteristics. In addition, shortly after the Thunder 90 with hand gear box, Iran Khodro and Pars Khodro decided to launch an automatic gearbox.

Purchase value in relation to price:

6.05

Design and appearance:

3.57

Features and capabilities:

4.10

You also rate

price icon10000USD (price range) price Renault Price Thunder 90 (price fluctuation and sales table) User rating: 10 4.6 out of 21 users

Positive Idea Renault Tondar 90

Poor fuel consumption – Better build quality than competitors of the same class – Low depreciation – Promising driving force

Negative notes of Renault Thunder 90

The seats are not very comfortable – the old car design – the most commonly used cabin parts are dry plastics

Renault Thunder Security 90

Thunder 90 has won three safety stars from the Euro NCAP.

Reno Thunder Review Expert

Thunder 90 or El 90 or Logan, or any other name that’s in your mind, is one of Renault’s low-priced products produced by Iran Khodro and Pars Khodro in our country. The purpose of the car in the Iranian market was to provide a product for the middle class of the society, which did not happen with its rising prices.

The Thunder 90 is an easy car in the exteal design section, and it will never captivate you with a glance. The L90 has its appearance on the production line since its arrival in Iran and, of course, this simple design is well-liked by many Iranian users. Among the various components of the Thunderbolt 90, there is a relative alignment, but we should not simply overcome the negative features of its body design. The rear lights are not so beautiful and the car’s height looks a bit too much. All in all, the Thinker 90’s design depends entirely on your personal taste, and this design may be unfavorable for some others and for a different category of users.

l90 interior 1024x1024 - Review of one of the good cars for renting in IRAN, the Renault Thunder 90
INTERIOR OF L90

Inside the cabin, the situation is the same and we are not faced with an exciting car. The cabin is designed in the simplest form, and there’s no such thing to mention.

The material used in the Thunder cockpit 90 is more plastic than it does, but this plastic does not lose its quality over time and, like many inteal vehicles, does not face a strange problem. One of the negative aspects of the cabin is the comfort of not so high chairs, and especially the rear passengers will not feel comfortable on long joueys. But rentalcariran customized seats for comfortable condition.

The engine used in the El 90 Gem has 1.6 liters and can produce 105 horsepower and 140 Nm of torque. This power is transmitted to the front wheels by a 5-speed manual transmission or 4-speed gearbox. Fortunately, with the same power, Thunder 90 shows good performance in the acceleration section, and will not disappoint the driver especially in the manual model.

But in extreme conditions, such as the uphill with a clear cooler, you can not expect the same performance, and the efficiency of the car is greatly reduced. For an automated acceleration model of 0 to 100 km, 11.7 seconds are announced by automakers, but in practice less you can get this number.

In general, the Thunder 90 must be considered one of the highest quality domestic products that has not suffered a severe deterioration over the past years due to direct monitoring by Renault and remains a reliable vehicle among the people. The Thunder 90 is currently being sold on the market at a price of 10000 USD in the E2 model and 11000 USD in the automotive model. Despite the price, the Thunder 90 seems to be the best option against rivals such as Dena, Peugeot Pars, Peugeot 206 and the Carlson H220 and some other Chinese cars.

We rent L90 to our customers every days and they are satisfied and we got good and acceptable feedback for this car, also we advice every of our customers that want rent a car with good quality, agreeable price and safe

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : اجاره_خودرو,rental_car,خودرو,ماشین,اجاره,ماشین_عروس,انواع_خودرو,ماشین_ها,ماشین_های_ایرانی,rent_a_car_in_iran,iran_car,car, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 0:38

چگونه پانسیون موردنظرمون رو پیدا کنیم؟

بسیار پیش امده است که دنبال خواب خوابگاه یا پانسیون میگردیم ، اما نمیدونیم چه خوابگاه هایی در اطراف ما وجود دارد و کدام مناسب با شرایط ماست.

خوابگاه یار بهترین سایت است که میتواند به شما در پیدا کردن خوابگاه موردنظرتون کمک کنه و با دیدن شرایط خوابگاه ها بهترین آنهارا انتخاب کنید.

در این مقاله میخواهیم راجب عملکرد و قسمت های مختلف سایت خوابگاه یار توضیح بدیم تا شما باید قسمت های مختلف سایت آشنا بشید و راحت خوابگاه موردنظرتون رو پیدا کنید.

خوابگاه یار

در صفحه نخست که وارد سایت میشوید ، هدر سایت رو مشاهده میکنید که چندتا از بهترین خوابگاه های خوابگاه یار رو میتونید ببینید.

تولبار

در قسمت بالای هدر سایت ، در تولبار میتوانید خوابگاه ، اقامتگاه و.. رو مشهاده میکنید که با کلیک روی هرکدوم خوابگاه هایی که در این دسته بندی ها ثبت شده اند نمایش داده میشه

جستجوی خوابگاه

در این قسمت از سایت المان های مختلفی رو مشاهده میکنید که هرکدوم رو به اختصار توضیح میدیم

مکان:

 با توجه به ساختمانی که میخواهید در آن مستقر بشوید میتوانید گزینه ها رو مانند خوابگاه ، پانسیون ، اقامتگاه و هتل آپارتمان انتخاب کنید.

نوع:

 نوع افراد و شرایطی که میخواهید در خوابگاه باشند مانند: دانشجویی ، کارمندی ، هتل سنتی و ... رو مشاهده میکنید.

جنسیت:

در این قسمت نوع جنسیت خود را مشخص میکنید.

وضعیت:

با توجه به شرایط خوابگاه دولتی و آزاد(خودگران) بودن خوابگاه رو مشخص میکنید.

استان و شهر:

در این بخش ، استان مدنظرتون که میخواهید در آنجا خوابگاه پیدا کنید رو با توجه به منطقه و ناحیه مدنظرتون انتخاب میکنید.

بعد از پر کردن فرم ، بر روی جستجو کلیک میکنید تا خوابگاه هایی که منطبق با شرایط شما هستند رو براتون نمایش داده بشه.

اگر پیغام NO RESULT HERE براتون نمایش داده شد ، بدین معناست که با شرایط مدنظرتون خوابگاهی ثبت نشده و سعی کنید منطقه و یا شرایطتون رو تغییر بدید.

خبر نامه :

در این بخش میتوانید اخبار ها ، مقالات و ... را بصورت بروز در خبرنامه مطالعه کنید ، این بخش از سایت هر پنجشنبه بروزرسانی میشود.

خوابگاه های ویژه :

در قسمت پایین جستجوی خوابگاه ، میتوانید برخی از خوابگاه هارو مشاهده کنید که به صورت ویژه در سایت قرار گرفته اند و برخی از آنها از تخفیفات ویژه برخوردار هستند.

امیدواریم که توانسته باشیم شما را در جهت آشنایی با سایت خوابگاه یار و پیدا کردن هر چه راحت تر خوابگاه مدنظرتون کمک کرده باشیم.

مطالب مرتبط:

خوابگاه های دانشجویی ترکیه

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : خوابگاه,خوابگاه_دانشجویی,هاستل,پانسیون,خوابگاه_دخترانه,خوابگاه_پسرانه,خوابگاه_کارمندی,دانشجویی_کارمندی, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 148 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 23:36

Specifications of the latest car introduced by bmw

German carmaker BMW announces new car design, apparently the German luxury brand has not given up on designing hybrid sports cars. The next i8 development is underway as it should be a significant improvement over the current model, and the BMW Vision M Next concept has been proven since mid-2019.
A significant increase in power, a more fully electric driving range, an updated design style and a more capable chassis are expected to separate the i8 M from the model, which will eventually replace it.

The i8 M, or whatever BMW plans to call its next generation Sport Hybrid, will be completely new to the 2024 model. We expect to get more information as we approach the car sales date which is predicted to be 2024 as a 2024 model.
It is difficult to recommend a particular model without knowing how the i8 M is equipped or the options that may be available. We expect the i8 M to be offered in the style of a coupe with a fixed roof as well as a rugged roadster, similar to the current model.

WhatsApp Image 2020 12 10 at 13.25.08 300x169 - Specifications of the latest car introduced by bmw

Engine, transmission and performance

The i8 M plug-in hybrid drivetrain is expected to follow the same configuration as the current i8, which means that an electric motor spins the front wheels and a gasoline engine and electric motor are installed for the rear wheels. Instead of the i8 turbocharged three-cylinder i8 turbocharged engine, BMW has said that it will offer a new four-cylinder turbocharged car.
The company also claims that the total output of the system, gas and electricity combined, is 591 hp, which is much more than the power of 369 hp i8. This high-powered engine will help the i8 M compete with rivals such as the Acura NSX, Lexus LC500h and Polestar 1

WhatsApp Image 2020 12 10 at 13.25.08 1 1 300x180 - Specifications of the latest car introduced by bmw

Amplitude, charge and battery life

The i8’s current 18-mile electric driving range isn’t the least bit impressive. BMW has been talking about details such as the size of the mother battery, but has said that the electric driving range for the Vision M Next concept is 62 miles. This means that either BMW engineers have found a way to get more miles out of the car’s current 11.6 kWh battery pack, or they have found more space for a larger unit.
The Environmental Protection Agency has not tested the i8 M and has not released its fuel consumption estimate. This is not surprising, as this car does not yet exist. In addition to improving the range of electric driving, we expect the i8 M to have slightly better fuel economy than the current i8, despite the projected improvement in acceleration and driving performance.
Little is known about the i8 M cabin so far, but we hope that BMW will overcome the difficult entry and exit of the i8 by equipping the new car with front doors and a low side sill to make the interior easily accessible. Like the current car, the i8 M will be BMW’s playground for styling in the future, and should use unique materials, advanced features and eye-catching designs.

WhatsApp Image 2020 12 10 at 13.25.08 2 300x203 - Specifications of the latest car introduced by bmw

aStorage and cargo capacity will likely remain limited, but a trunk will look good to create extra luggage space. In three years, a lot can change in the world of car entertainment, so the details of what the i8 M has to offer are a bit of a guess.
In the Vision M Next concept, BMW unveiled an image of future information and entertainment called the Boost Pod. It consists of several glass screens and a front-facing display to give the driver access to car information and entertainment features.
The i8 M does not yet exist and has not been assessed as crash-worthy by the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) or the Highway Safety Insurance Institute (IIHS).
WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 13 300x204 - Specifications of the latest car introduced by bmw

 

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی,گیت_فروشگاهی,تگ,لیبل,دزدگیر,بارکد,تگ_لباس,دزدگیر_فروشگاه,عینک,سرقت_عینک,جدا_کردن_تگ,اموزش_جدا_کردن_تگ , نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 145 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 23:35

Specifications of the latest car introduced by bmw

German carmaker BMW announces new car design, apparently the German luxury brand has not given up on designing hybrid sports cars. The next i8 development is underway as it should be a significant improvement over the current model, and the BMW Vision M Next concept has been proven since mid-2019.
A significant increase in power, a more fully electric driving range, an updated design style and a more capable chassis are expected to separate the i8 M from the model, which will eventually replace it.

The i8 M, or whatever BMW plans to call its next generation Sport Hybrid, will be completely new to the 2024 model. We expect to get more information as we approach the car sales date which is predicted to be 2024 as a 2024 model.
It is difficult to recommend a particular model without knowing how the i8 M is equipped or the options that may be available. We expect the i8 M to be offered in the style of a coupe with a fixed roof as well as a rugged roadster, similar to the current model.

WhatsApp Image 2020 12 10 at 13.25.08 300x169 - Specifications of the latest car introduced by bmw

Engine, transmission and performance

The i8 M plug-in hybrid drivetrain is expected to follow the same configuration as the current i8, which means that an electric motor spins the front wheels and a gasoline engine and electric motor are installed for the rear wheels. Instead of the i8 turbocharged three-cylinder i8 turbocharged engine, BMW has said that it will offer a new four-cylinder turbocharged car.
The company also claims that the total output of the system, gas and electricity combined, is 591 hp, which is much more than the power of 369 hp i8. This high-powered engine will help the i8 M compete with rivals such as the Acura NSX, Lexus LC500h and Polestar 1

WhatsApp Image 2020 12 10 at 13.25.08 1 1 300x180 - Specifications of the latest car introduced by bmw

Amplitude, charge and battery life

The i8’s current 18-mile electric driving range isn’t the least bit impressive. BMW has been talking about details such as the size of the mother battery, but has said that the electric driving range for the Vision M Next concept is 62 miles. This means that either BMW engineers have found a way to get more miles out of the car’s current 11.6 kWh battery pack, or they have found more space for a larger unit.
The Environmental Protection Agency has not tested the i8 M and has not released its fuel consumption estimate. This is not surprising, as this car does not yet exist. In addition to improving the range of electric driving, we expect the i8 M to have slightly better fuel economy than the current i8, despite the projected improvement in acceleration and driving performance.
Little is known about the i8 M cabin so far, but we hope that BMW will overcome the difficult entry and exit of the i8 by equipping the new car with front doors and a low side sill to make the interior easily accessible. Like the current car, the i8 M will be BMW’s playground for styling in the future, and should use unique materials, advanced features and eye-catching designs.

WhatsApp Image 2020 12 10 at 13.25.08 2 300x203 - Specifications of the latest car introduced by bmw

aStorage and cargo capacity will likely remain limited, but a trunk will look good to create extra luggage space. In three years, a lot can change in the world of car entertainment, so the details of what the i8 M has to offer are a bit of a guess.
In the Vision M Next concept, BMW unveiled an image of future information and entertainment called the Boost Pod. It consists of several glass screens and a front-facing display to give the driver access to car information and entertainment features.
The i8 M does not yet exist and has not been assessed as crash-worthy by the National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) or the Highway Safety Insurance Institute (IIHS).
WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 13 300x204 - Specifications of the latest car introduced by bmw

 

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

WWW.RENTALCARIRAN.COM

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : اجاره_خودرو,rental_car,خودرو,ماشین,اجاره,ماشین_عروس,انواع_خودرو,ماشین_ها,ماشین_های_ایرانی,rent_a_car_in_iran,iran_car,car, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 150 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 23:35

بهترین خوابگاه های تهران

 

تهران ، یکی از پرجمعیت ترین شهر های ایران است که در آذر ماه سال 1174 توسط شاه قاجار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد.

آغا محمدخان قاجار بعد از رسیدن به شاهی، تهران را به عنوان پایتخت ایران معرفی کرد. تا قبل روی کار آمدن شاه قاجار، شیراز پایتخت سرزمین کهن ایران بود.

موقعیت جغرافیایی این شهر مهم‌ترین علت انتخاب تهران بود. یکی از دیگر از علت‌های این انتخاب آب‌و‌هوای مناسب آن روزهای تهران بود که شاه قاجار را مجاب کرد که این شهر را به پایتختی خود انتخاب کند.

این انتخاب سبب شد که تهران، از آن سال به بعد تبدیل به مهم‌ترین شهر ایران چه در زمان شاهان قاجار و پهلوی و در زمان جمهوری اسلامی شود.

همین امرموجب شده که تهران جمعیت بسیار زیادی را در خود جای بدهد و از نظر امکانات بسیار پیشرفته تر از سایر شهر ها باشد از همین رو دانشجویان بسیار زیادی تلاشش میکنند تا در دانشگاه های سطح بالای تهران قبول بشوند تا به شهر بزرگ تهران سفر کنند و از امکانات آن بهره مند بشوند، برای همین شهر تهران سالانه پذیرای دانشجویان بسیاری از سراسر ایران است.

افزایش جمعیت و تعداد خوابگاه ها

 

اما این افزایش جمعیت و دانشجویانی که به تهران سفر میکنند مشکلات زیادی هم دارد . از جمله مکانی برای اسکان ، که هم به دانشگاه نزدیک باشد و هم از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشد.

از انجایی که قیمت اجاره خانه ها در تهران بسیار گران قیمت میباشد و خرج بسیار زیادی را میتواند به دانشجویان و خانواده هایشان متحمل شود ، اکثر دانشجویان زیر بار این هزینه ها نمیروند و بجای آن به سمت خوابگاه ها جذب میشوند.

اما انتخاب خوابگاه خوب با توجه به امکانات و شرایط دسترسی محلی، بسیار برای دانشجویانی که تازه به تهران و شهری به این بزرگی سفر میکنند دشوار است و از طرفی خوابگاه و محل سکونت برای خانواده ها بسیار اهمیت دارد ، از آنجایی که اکثر دانشجویان در آن سن شاید برای اولین بار باشد که از خانواده جدا میشوند و بطور مستقل به یک شهر دیگر میروند ، مکانی که میخواهند در ان سکونت کنند مهم است.

از اینرو ما سایتی را طراحی کردیم تا بتوانیم در حد توانمان یکی از بزرگترین دغدغه های دانشجویان را کم کنیم و این امکان را بوجود اوردیم تا شما بتوانید هم تصاویر خوابگاه را مشاهده کنید و هم محیط اطراف خوابگاه را مورد بررسی قرار دهید.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : خوابگاه,خوابگاه_دانشجویی,هاستل,پانسیون,خوابگاه_دخترانه,خوابگاه_پسرانه,خوابگاه_کارمندی,دانشجویی_کارمندی, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 0:36

یکی از صنف ها در چندسال اخیر به نصب گیت ضد سرقت فروشگاهی یا دزد گیر لباس علاقه و اهتمام ورزیده اند لباس و لوازم کودک و نوزاد فروشی است که در چند سال اخیر جز مشتریان همیشگی شرکت بی ان بی بوده اند به چند دلیل می توان گفت سرقت از این گونه فروشگاه ها زیاد است

دلایل اصلی سرقت در این فروشگاه ها:

1-گرانی لباس نوزاد و کودک نسبت به دیگر رده ها 2-کوچک بودن لباس ها و سهولت آن برای سرقت 3-تغییر سایز های پیاپی کودک و احتیاج زیاد کودک به لباس و ….

دلایل بالا و همچنین دلایل دیگر باعث شده است که آمار سرقت از فروشگاه ها و هایپرمارکت های مخصوص البسه نوزاد و کودک نسبتا زیاد  باشد برای همین موضوع صاحبان و دارندگان این گونه مغازه ها به فکر خرید و نصب گیت های ضد سرقت یا دزد گیر پوشاک افتادند برای پایین اوردن امار سرقت و افزایش سود دهی خود برای همین کارخانه های تولید کننده گیت فروشگاهی و تگ لباس  نیز توجه ویژه ای به این بازار کردن و گیت های ضد سرقت و تگ های ضد سرقت مناسب این صنف نیز برای تولید گیت های ضد سرقت با اشکال کارتونی برای جذابیت بیشتر برای کودکان و شیک شدن مغازه و تگ های ضد سرقت کوچک و سبک و حتی عروسکی شکل برای جذابیت بیشتر تگ ها به شکل پاندا قشنگی بیشتری دراجناس با دیدن تگ ها احساس زشتی جنس را نکنند. تگ های بسیار سبک و کوچک برای جلوگیری از اویزان شدن لباس های ظریف کودکان مانند تگ های چهار گوش سبک یا عدسی و ایکس 40که همه برای لباس های کوچک و ظریف بسیار مناسب می باشد استفاده می کنند که این تگ های ضد سرقت باعث آویزان شدن لباس نمی شود  و تاثیر در بهم خوردن زیبایی لباس ندارد و در بعضی اوقات نمیتوان لباسهای کوچک و کفشهای که ان را سوراخ کرده را میتوان لیبل هایی در ابعاد مختلف استفاده کرد و یا با لنیارد با تگ را برای آن استفاده کرد که هم باعث عدم سرقت این اجناس از فروشگاه ها میشود و هم با استفاده از نسل جدید تگ ضد سرقت، این تگ ها باعث گرفتگی زیبایی لباسها نمی شود و مشتری می تواند به راحتی متوجه زیبایی آن شود.وجود تگ لباس بر روی لباسها باعث می شود فروشنده با خیال راحت اجناس را در اختیار مشتری قرار دهد یا مشتری به راحتی در قفسه های لباس حرکت کند و باعث شود مشتری با فراغ بال و آسودگی خیال بیشتری آن را انتخاب کنند و فروشنده هم با توجه به وجود گیت فروشگاهی ضد سرقت و نصب مناسب تگ ضد سرقت فروشگاهی بر روی لباسها خیال اسوده ای دارد.وجود گیت فروشگاهی برای صاحب فروشگاه و فروشندگان خوب می باشد و برای مشتریان واقعی فروشگاه چون فروشندگان فقط به فکر ارائه خدمات و راهنمایی به مشتریان هستند و خریدران هم ازادی عمل بیشتری برای انتخاب اجناس دارند و همین تمرکز بیشتر فروشندگان بر روی مسئله فروش باعث رشد آمار فروش مغازه می شود و آزادی عمل خریدران نیز  باعث استقبال مشتریان از این واحد صنفی می شود .به طور غیر مستقیم باعث فروش بیشتر مغازه می شود که باعث بازی برد برای هر دو طرف می شود . کاهش امار سرقت برای فروشگاه مورد نظر در پی دارد که آن همان رسالت اصلی گیت ضد سرقت فروشگاهی یا دزدگیر پوشاک می باشد .

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی,گیت_فروشگاهی,تگ,لیبل,دزدگیر,بارکد,تگ_لباس,دزدگیر_فروشگاه,عینک,سرقت_عینک,جدا_کردن_تگ,اموزش_جدا_کردن_تگ , نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 141 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 0:36

 

How rent a van in Iran Tehran

How rent a van in Iran Tehran

There are several reasons for choosing a van for a long or short jouey in Iran Tehran. These reasons include:

By choosing a van rental and renting a van for your travels, you are saving on your cost of own personal equipment. In life, the cost of fuel, etc., also avoids a kilometer increase in the vehicles that lowers its value.

Having full information about the route and the city makes it possible for the passenger, at the request of the passenger, to provide the driver with the passenger’s request if he does not have enough information about places of interest, restaurants and …

The smart choice of rental car types can make you and your passengers more comfortable by offering more options (chairs, plenty of space for luggage and gadgets).

If your road trip is not your style or you are not accustomed to long-term driving, you can enjoy the relaxation and enjoyment of your trip with the rest of your friends or friends by renting van with chauffer. Due to the fact that Rental car iran Co., with experienced and professional staff in this field, has a very experienced driver, a personality and a leader in all the routes, and chooses all of its drivers before the start of the operation, and tests them in different ways. The field of personality and travel skills. This is due to the fact that when you apply for the Rental Van, the type of vehicle, its cleaning up to the end of the jouey, as well as the personality and mode of dealing, we will advertise our work and our prestige of work to these factors It depends very much on the customer’s satisfaction.

 

 

Trucks that are used for group teams Due to several issues is important, need to be addressed regularly and accurately.

219411 300x187 - How rent a van in Iran Tehran

Renal car iran Co., with a brilliant history of renting a van, renting a variety of VINs and providing excellent services, was proud to have made every customer happy with the service and all the issues, and all the customers of this company has become our constant customers only once after receiving the car from our company.

Satisfaction of 100% Dear Customers is the whole goal of this company that has been obtained by having the world’s most up-to-date vehicles and drivers’ services and all of these  strategies that give us positive results.

It’s not just a pick-up, but an experienced and mastered driver, full-time car cleaning, driving rules and driving directions, personality traits, driver’s on timing and all the issues involved in choosing this.

The main point about the services of the Rental car iran Co,  (Van rental, Van renting), which is also of particular importance to our customers, is that all the vans of this company, which are the most current and mode, own all of them with our company. Hence, the cost of the rental is very reasonable and fair.

Most companies and individuals working in this field, due to the lack of sufficient and limited number of these cars, when the customer declares their request and their own cars are engaged, the company will ask other people for the car then it need more cost then you will pay more.

This will allow the company to charge an additional cost to the customer that, in addition to renting a vehicle, the commission will pay for itself.

219410 300x187 - How rent a van in Iran Tehran

An important and different factor for Rental Van with most of these companies is that the customer is directly and without intermediary with the company itself who owns the vans, and the costs are without commission and are completely fair and just.

bnbgate.com...
ما را در سایت bnbgate.com دنبال می کنید

برچسب : اجاره_خودرو,rental_car,خودرو,ماشین,اجاره,ماشین_عروس,انواع_خودرو,ماشین_ها,ماشین_های_ایرانی,rent_a_car_in_iran,iran_car,car, نویسنده : عزیزخانی bnbgate بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 0:36